اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مشبک_چاه


فرو نمودن غلاف داخل چاه توسط جک فشاری:
در مناطقی مانند منطقع وسترن شمالی آمریکا، غلاف در طول عملیات سوراخکاری توسط جک نصب می شود.

دو جک هیدرولیکی در محیط اطراف چاه محکم می شوند و پمپ های فشاری، این جک ها را به کار می اندازند و توسط این جک ها، غلاف در داخل چاه فرو برده می شود.

با این سیستم غلاف می تواند تا عمق بیشتر از 1500 فوت نصب شود. هنگامی که قطر بزرگ تری از غلاف استفاده شود چهار جک می بایست مورد استفاده قرار گیرد.

که نوعا یک نیروی رو به پایین بیشتر از 300 تن را می بایست به کار ببرند که بزرگی این نیرو، اغلب به دلیل برداشتن لجن و هرگونه املاح موجود دیگر در اعماق خاک می باشد.

تنش های وارد بر غلاف در طی این عملیات، محوری و برشی می باشند. در طول عملیات نصب، نیروی ناشی از جک ها بر سطح مقطع غلاف تقسیم می شود و این مقدار می بایست زیر نقطه تسلیم ماده غلاف قرار گیرد.

فرو نمودن غلاف در چاه به صورت ضربه ای:
داستان سوراخکاری چاه های آب به صورت ضربه ای، پر است از مثال های ناراحت کننده ای که غلاف تحت تنش های هنگام نصب، گسیخته و متلاشی شده است.

این روش بر پایه برخورد وزنه وسیله سوراخکاری بر روی غلاف و چرخش دریل انتهای غلاف می باشد. ضربه ها می بایست تنها با غلاف برخورد نمایند و ابزار کشش و کابل این وظیفه پرتاب را عهده دار می باشند.

در هنگام ضربه و زمانی که غلاف به پایین رانده می شود، املاح و لجن و خاک هایی که می بایست از دل خاک خارج شوند، از داخل غلاف به بیرون پرتاب و رانده می شوند.

نحوه تولید لوله مشبک چاه:
لوله های جدار چاه اغلب در چاه و یا ستون ها مورد استفاده قرار می گیرند با توجه به ماهیت آنها برای تفکیک مایعات مورد نظر بسیار کاربرد دارند.

اغلب برای انتقال آب شهری درون چاه تعبیه می شود به این صورت محیط داخلی و محیط بیرونی از یکدیگر جدا سازی شده.

با این تفاسیر و با توجه به نوع کاربری به آن ها لوله جدار چاه می گویند. این لوله ها به چهار حالت زیر تولید و روانه بازار می شود:

  • برشی.
  • کره ای.
  • جانسون.
  • قوسی.

با توجه به اینکه این لوله درون چاه تعبیه می گردد در نتیجه باید در مقابل رطوبت، فرسایش و خوردگی مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

بنابراین در تهیه این دسته از محصولات فولادی باید معیار اصلی را مقاومت در برابر خوردگی قرار داد.

وظیفه اصلی لوله جدار چاه تفکیک محیط چاه از پیرامون است برای جلوگیری از ریزش دیواره چاه می توان تعدادی از محصول را در آن تعبیه نمود تا از ریزش ممانعت به عمل آید.

اصولاً در هر عملیات بین 4 الی 6 لوله درون چاه قرار داده می شود.

انواع متنوعی از محصولات در بازار یافت می شوند که با توجه به مصرف، کوچک و بزرگی پروژه و محل مورد نظر دارای قیمت متفاوت می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>