اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نیاز به صرفه جویی در انرژی در بخش ساختمان در اولویت دستور کار برای ایجاد تغییرات در حوزه ساختمانی است.

پوشش_پایدار

بیشتر کشورهای اروپایی تلاش می کنند مقررات ملی جدیدی را معرفی کنند که با رهنمودهای بازده انرژی ساختمان در اروپا تطابق داشته باشد.

بازده انرژی یک ساختمان را با ارتقای سیستم پوششی آن از طریق افزایش عایق های حرارتی و اتصالات آب بندی شده می توان توسعه داد.

در گذشته بر این باور بودند که عایق بیشتر به معنای اضافه شدن یک دیوار نازک دیگر است که در ساختمان تجاری امروزی که تلاش دارند زیربنای ساختمان را تا حد امکان برای دریافت اجاره بهای بیشتر افزایش دهند امری نامطلبوب بود.

به هر حال، سیستم پوشش فولادی ضد زنگ در ترکیب با سیستم های ایزوله سازی جدید به خصوص آنهایی که بر پایه نانو تکنولوژی ارزان قیمت هستند.

مانند عایق کاری به روش ایجاد خلاء می توانند سطوح بالایی از عایق حرارتی را( در حدود 4 تا 5 برابر بیشتر بر واحد ضخامت) نسبت به فوم های معمولی ایجاد کنند.

مزایای هزینه استفاده از تکنولوژی دیوراهای نازک بسیار زیاد است و تکنولوژی توجیح پذیری دارد، حتی اگر هزینه اولیه پوشش فولادی ضدزنگ کمی بیشتر از سیستم های معمول دیگر باشد.

تکنولوژی خلا یا مکش روز به روز پخته تر می شود و الان بیشتر در صنایع دارو سازی، بسته بندی، حمل و نقل کانتینر ها و برای عایق بندی صفحات زیر سقف تراس استفاده می شود.

فولاد ضد زنگ می تواند به عنوان یک ماده ایده آل برای پوشش پنل های عایق بندی شده استفاده شود چون عمر طولانی دارد.

ضریب انتقال حرارت هدایتی آن نیز نسبت به فولاد های کربنی دیگر خیلی کمتر است( هدایت حرارتی در نقاط اتصال پنل بین محیط داخلی و بیرونی پنل باید حداقل باشد چون این نقاط می تواند کارایی این عایق های را به طور چشمگیری کاهش دهد).

راه حل پوشش تجاری ایده آل شامل فولاد ضد زنگ و پنل های خلاء عایق با بزرگ ترین سایز ممکن است تا بتواند نسبت طولی لبه های که با محیط در تماس است را به حداقل برساند و طوری طراحی می شود که پنل های بدون نیاز به ساختار اضافی دیگر لبه هایی که در تماس با زمین است را بپوشانند.

این مهم قابل دستیابی است اما به فعالیت های برای توسعه نیاز دارد، برای مثال به منظور ارتقای شرایط لبه ها برای کنترل هدایت حرارتی در حالی که نیروی اتصال پنل ها، اتصالات آب بند و سطح مورد نظر استحکام و سختی نیز حاصل شده است.

هیچ سیستم موجودی الان با این شرایط قابل دسترسی نیست بنابراین مطالعه و تحقیق در این زمینه همچنان ادامه دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>