اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


آیفون تصویری


نبود صدا در آیفونهای تصویری به دلیل خراب بودن دهنی مانیتور

گوشی یا همان دهنی آیفون تصویری امکان انتقال صدا و رفت و برگشت آن را بین مراجعه کننده و پاسخ دهنده آیفون تصویری را فراهم می کند اما گاهی بروز خرابی در آن می تواند مانع از انتقال صدا در آیفون تصویری شود. بنابراین برای بررسی خرابی دهنی و عدم انتقال صدا باید ابتدا قسمت های تشکیل دهنده دهنی را بشناسیم.عدم انتقال صدا در دهنی آیفون تصویری ممکن است به دلایل زیر باشد:

خراب بودن سیم دهنی

سیم دهنی صدا را از دهنی به گوشی منتقل می کند و در صورت بروز مشکل در این سیم دیگر صدا از بالا به پایین و صدا از پایین به بالا منتقل نخواهد شد. اگر صدا تنها در یک واحد قطع شده باشد یعنی سیم دهنی مربوط به این واحد خراب شده است.

خراب بودن میکروفون دهنی

میکروفن دهنی صدا را به پنل منتقل می کند که در صورت خرابی دیگر قادر به انجام این وظیفه نخواهد بود. برای اطمینان از سالم بودن میکرفون می توانید از بیزر استفاده کنید.بلندگوی دهنی صدای مراجعه کننده را از پنل دریافت کرده و پخش می کند.

اگر بلندگوی یک واحد خاص خراب شده باشد دیگر قادر به پخش صدای پنل نخواهد بود. اگر سیم دهنی سالم بود اما صدای پنل پخش نشد باید بلندگوی دهنی را چک کنید. برای تست بلندگوی دهنی معمولا از دستگاه بازر استفاده می شود. اگر این دستگاه اهم مناسب را نشان دهد یعنی بلندگوی دهنی سالم بوده و قطع صدا ناشی از خرابی بخش دیگری از آیفون تصویری است.

نبود صدا در آیفونهای تصویری به دلیل خراب بودن پنل

پنل صدای دریافتی از مراجعه کننده را به آیفون تصویری واحد مورد نظر منتقل مینماید و صدای صاحبخانه را نیز به بیرون منتقل می کند. بروز مشکل در پنل یکی از علل شایع نبود صدا در آیفون های تصویری است که علامت آن قطع صدا هم در بیرون و هم در داخل خانه است. خرابی پنل خود ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خرابی بلندگوی پنل

این بلندگو صدای دریافتی از مانیتور را پخش می کند و در صورت خرابی قاد به پخش این صدا نخواهد بود. برای اطمینان از سالم بودن بلندگوی پنل می توانید از دستگاه بازر استفاده کنید.

خرابی میکروفون پنل

میکروفن پنل پس از دریافت صدای پایین آن را به بلندگوی دهنی آیفون منتقل می کند و در صورت خرابی آن هیچ کدام از واحدهای ساختمان قادر به شنیدن صدای پایین نخواهند بود. برای اطمینان از سالم بودن این قطعه نیز می توانید از دستگاه بازر استفاده نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>