اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاورسوئیچ هوشمند

هوشمند سازی یکی از مدرن ترین فناوری های عصر حاضر است که تأثیر شگرفی بر بهبود کیفیت زندگی انسان ها گذاشته است. امروزه فناوری هوشمند سازی را می توان در بخش های مختلف و خانه ها و هتل ها مشاهده کرد. دستگاه های هوشمند شناسایی کارت و پاورسوئیچ هوشمند از محصولات ارزشمند این فناوری هستند که برای باز کردن قفل اتاق های هوشمند خانه و هتل ها کاربرد داشته و بزرگ ترین مزیت آنها صرفه جویی در وقت و انرژی فرد و البته ایمنی بسیار بالای آنهاست.منظور از کارت های هوشمند کارت هایی هستند که برای باز کردن قفل های هوشمند اتاق های هتل ها و خانه ها استفاده می شوند.

دستگاه شناسایی کارت چیست؟

دستگاه شناسایی کارت ( Card Reader) دستگاهی است که وظیفه آن شناسیایی کارت افرادی است که می خواهند با استفاده از کارت وارد اتاق شوند. این دستگاه در کنار درب اتاق نصب می شود و وقتی فرد کارت خود را به آن نزدیک می نماید در صورت شناسایی و تایید کارت قفل در برای او باز می شود.

انواع دستگاه های شناسایی کارت

دستگاه شناسایی کارتی که از پلاستیک “IP20” ساخته شده اند و در دو رنگ سیاه یا سفید به بازارها عرضه می شوند. این دستگاهها را با نرم افزارهای خاصی برنامه ریزی می‌کنند که قابلیت شناسایی کارت ها مختلف اعم از کارت مهمان، رئیس و کارمند هتل را دارد. این دستگاهها همچنین می توانند ظرفیت و تعداد افراد اتاق را شناسایی کنند.

دستگاه های شناسایی ساخته شده از پلاستیک و آلومینیوم که در دو رنگ سیاه و نقره ای در بازارها موجود هستند. این دستگاهها نسبت به نوع اول معایبی دارند که مهم ترین آن امکان تشخیص تنها یک نوع کارت است. برای مثال اگر این کارتها را جوری تنظیم کنند که کارت مهمانان را شناسایی کند دیگر قابلیت شناسایی کارت هتلدار و کارمندان را ندارد.

این کارتها حداکثر می توانند تا 200 کارت (از یک نوع) را شناسایی کنند.امکان پرینت شماره اتاق، نوشته، سمبل هتل و … بر روی هر دو این دستگاهها وجود دارد. هر دو دستگاه برای شناسایی و باز کردن قفل کارتی به یک سیستم کلی وصل می شوند.

دستگاه پاورسوئیچ هوشمند چیست؟

‌دستگاه نگه دارنده ی کارت ( Card Holder) یا پاور سوئیچ هوشمند نیز در کنار درب اما در قسمت داخلی اتاق وصل می شود. این دستگاه برای جلوگیری از اتلاف انرژی ساخته شده و در صورتی که فرد کارت مخصوص اتاق را در این دستگاه بگذارد تمامی وسایل برقی مانند لامپ ها، ترموستات و … روشن می شوند. فرد هنگام خروج از اتاق کارت را از دستگاه پاورسوئیچ هوشمند برداشته و تمامی وسایل برقی غیرضروری خاموش می شوند. این کار تأثیر بسیار زیادی بر صرفه جویی انرژی دارد.

دستگاه نگه دارنده کارت ظاهری شبیه به کلید لامپ دارد که بر روی آن فضایی برای قرار دادن کارت دیده می شود. فرد هنگام ورد به اتاق کارت خود را در این فضا وارد کرده و برق اتاق وصل می شود. تمامی دستگاههای که باید با این پاروسوئیچ روشن و خاموش شوند قبلا برنامه یزی و تنظیم شده اند.

این دستگاه به تمامی سیستم های هومشند اتاق وصل است و به محض اتصال برق اتاق، دیگر سیستم های هومشند اتاق را نیز روشن می‌کند. فرد در هنگام خروج کارت را از پاورسوئیچ خارج می‌کند و چند لحظه بعد تمامی دستگاههای که در حالت دستی بودند به حالت خودکار می روند. مهم ترین فایده استفاده از پاورسوئیچ ها صرفه جویی در مصرف برق است.این دو دستگاه را می توانید به صورت جداگانه تهیه کنید و یا از میان انواع ست های زیبای این دو دستگاه خریداری نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>