اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاورسوئیچ هوشمند

صرفه جویی در هزینه

همانطور که میدانید مهم ترین مزیت پاورسوئیچ های هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی است. این پاورسوئیچ ها پس از خروج مهمان از اتاق، برق را برای دستگاههای که قبلا این دستور برای آنها تنظیم شده به طور کامل قطع می‌کنند و برخی از دستگاهها مانند دستگاه تهویه هوا را در حالت کم مصرف می برند و در نتیجه میزان مصرف براق هتل را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهند.

این کار تأثیر زیادی بر کم شدن هزینه هتل برای هتلدار خواهد داشت.قطع اتصال برق فواید دیگری نیز برای اتاق دارد. این کار مانع از بروز حوادث ناشی از اتصال برق مانند آتش سوزی می شود و امنیت اتاق را در هنگام عدم حضور صاحب اتاق بیشتر می‌کند.

پاورسوئیچ هوشمند چگونه کار می‌کند؟

پاورسوئیچ هوشمند را می توان به بسیاری از تجهیزات اتاق متصل کرد. در ادامه اتصال پاورسوئیچ با 3 تا از مهم ترین دستگاههای اتاق هتل را بررسی کرده ایم.

اتصال ترموستات به پاورسوئیچ هوشمند

در این حالت وقتی فرد کارت خود را درون دستگاه پاورسوئیچ قرار می دهد ترموستات روشن شده و شروع به کار می‌کند و دما را به دمای تنظیم شده می رساند. به محض اینکه فرد کارت خود را از دستگاه پاورسوئیچ خارج می‌کند و اتاق را ترک می‌کند دستگاه ترموستات به حالت تنظیم شده می رود و دما را کم می‌کند تا برق کمتری مصرف شود.

اتصال روشنایی اتاق به پاورسوئیچ هوشمند

یکی دیگر از کاربردهای رایج پاورسوئیچ خاموش و روشن کردن خودکار روشنایی اتاق است. در این حالت به محض ورود کارت به دستگاه پاورسوئیچ لامپ ها و سیستم روشنایی که قبلا تنظم شده اند روشن می شوند. هنگام خروج کارت از دستگاه نیز تمامی لامپ ها پس از چند ثانیه خاموش می شوند.

اتصال دستگاههای هوشمند اتاق به پاورسوئیچ هوشمند

تمامی دستگاههای هوشمند موجود در اتاق را می توان به پاورسوئیچ هوشند متصل کرد. این دستگاهها پس از ورود کارت به دستگاه پاورسوئیچ هوشمند روشن شده و پس از خارج کردن کارت از دستگاه خاموش می شوند. دستگاههایی امنیتی هوشمند مانند آلارمها و … که باید در تمام طول شبانه روز روشن باشند را نباید به دستگاه پاوسوئیچ هوشمند متصل کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>