اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاورسوئیچ هوشمند

پاورسوئیچ های هوشمندی که قابلیت شناسایی همه نوع کارتی را دارند.این نوع پاورسوئیچ های در سه رنگ سفید، سیاه و طلایی به بازارها عرضه شده اند. این پاورسوئیچ ها بسیار کاربردی بوده و می توانند انواع کارت های بیزینسی، کارت اعتباری و … را شناسایی کنند.

ویژگی های فنی دستگاههای فنی پاورسوئیچ هوشمند

پاورسوئیچ های هوشمندی که تنها می توانند کارتهایی که برای آن برنامه ریزی شده اند را شناسایی کنند. این دستگاههای نیز در سه رنگ سفید، سیاه و طلایی در بازارها موجود هستند.دستگاههای هوشمند شناسایی کارت و پاورسوئیچ هوشمند برای پیشگیری از اتلاف انرژی و پول بسیار مفید بوده و با گذر زمان بیشتر شناخته می شوند.

محبوبیت این دستگاههای ارزشمند رو به فزونی است و امروزه همه هتلداران حرفه ای در پی تجهیز اتاق های خود با این دستگاههای هوشمند هستند.تأثیر این دستگاههای هوشمند بر کاهش قابل توجه قبوض برق خانه و هتل ها موجب شده که اغلب هتلداران برای کاهش مصرف برق و انرژی و بالا رفتن سطح استاندارد هتل خود در پی خرید این تجهیزات هوشمند باشند.دستگاه نگه دارنده ی کارت ( Card Holder) یا پاور سوئیچ هوشمند نیز در کنار درب اما در قسمت داخلی اتاق وصل می شود.

این دستگاه برای جلوگیری از اتلاف انرژی ساخته شده و در صورتی که فرد کارت مخصوص اتاق را در این دستگاه بگذارد تمامی وسایل برقی مانند لامپ ها، ترموستات و … روشن می شوند. فرد هنگام خروج از اتاق کارت را از دستگاه پاورسوئیچ هوشمند برداشته و تمامی وسایل برقی غیرضروری خاموش می شوند. این کار تأثیر بسیار زیادی بر صرفه جویی انرژی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>