اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مگنت

قفل های مگنت یا همان قفل های مغناطیسی یکی از پرکاربردترین و جدیدترین قفل های موجود در بازار جهانی هستند که ایمنی بالایی برای محیط داخلی ایجاد می کنند. قفل های مگنت و قفل های مغناطیسی برقی بیشتر برای مکان هایی که به کنترل تردد نیاز باشد نصب می شوند و برای نصب بر روی انواع درب شیشه ای، چوبی، فلزی و … مناسب می باشند.

با نصب قفل های الکترومغناطیسی بر روی درب دیگر نیازی به هیچگونه قفل و درب سنتی نخواهد بود. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های قفل مگنت بر روی دو نوع درب شیشه ای و چوبی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

قفل مگنت بر روی درب شیشه ای

قفل مگنت بهترین ابزار برای برقی کردن درب های شیشه ای ادارات است که بهترین عملکرد را در کنترل تردد افراد و کارکنان نیز دارد. این قفل ها می توانند به صورت مستقل و یا با اتصال به سیستم های کنترل تردد، رفت و آمد افراد را کنترل نمایند. این قفل ها برای نصب در اماکن مختلف مانند مطب های پزشکان، دفاتر اداری، فروشگاه ها و درب ورودی ساختمان های مسکونی بسیار کاربرد دارند.

کاربردهای قفل مگنت درب شیشه ای

این قفل ها وزنی در حدود 1 کیلوگرم داشته و می توانند تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل نمایند و به همین جهت برای نصب بر روی انواع درب کمد و صندوق مناسب هستند. این قفل ها را می توان بر روی درب های و پنجره های آلومنیومی، صندوق امانات، کمدهای استخر و سونا و دانشگاهها نصب نمود. یکی از کاربردهای جالب قفل های مگنت استفاده از آنها برای لیفت (بلند کردن) و رها کردن اشیا و صفحات آهنی با استفاده از جریان برق است. این قفل ها قابلیت اتصال به سیستم های مختلف کارت خوان و فرمان 12 و 24 ولت را نیز دارند.

مزایای قفل مگنت

هزینه نگهداری از این قفل ها به نسبت کم بوده و نصب آنها خیلی سریع و آسان است. این قفل ها بسیار ایمن و مستحکم بوده و کار با آنها راحت است. این قفل ها به دلیل باریک بودن برای نصب بر روی انواع درب مناسبند. از دیگر مزایای مهم این قفل می توان به قابلیت قفل شدن به صورت خودکار، مخفی بودن از دید بچه ها، قابل نصب در داخل کشو و کابینت (با ضخامت 12 تا 28 میلیمتر) و… اشاره کرد.

جریان برق قفل مگنت

این نوع قفل ها از طریق 2 رشته سیم 1٫5 میلیمتری به جریان برق وصل شده و با ولتاژ 24 ولت AC/DC کار می کنند. قفل مگنت درب شیشه ای به محض اتصال جریان برق، زبانه درب را رها می کنند و درب باز می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>