اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مگنت

قفل مگنت درب شیشه ای نوعی قفل چند منظوره است که به وسیله چسبی بسیار محکم بر روی انواع سطوح صاف یا ناصاف قابل نصب است که هیچ آسیبی به سطح مورد نظر وارد نمی کند. قفل های مگنت وقتی قرمز هستند یعنی قفل باز شده و وقتی سبز هستند یعنی درب شیشه ای قفل می باشد.

اگر می خواهید این قفل ها را به صورت دائم بر روی درب شیشه ای نصب کنید باید آنها را با پیچ بر روی درب نصب نمایید. این قفل ها را می توان به وسیله کلید آهنربایی مخصوص هر قفل باز نمود. قفل های مگنتی ضامنی مخصوص دارند که در صورت نیاز برای غیرفعال کردن سیستم قفل به کار می رود.

قفل مگنت بر روی درب چوبی

قفل های مگنت بر روی درب های چوبی نیز قابل نصب می باشند. از این قفل ها می توان برای نصب بر روی درب اماکن مختلف مانند دفاتر اداری، مطب های پزشکان، فروشگاه ها و درب های ورودی ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده کرد. کاربرد این درب ها مانند کاربرد قفل مگنت بر روی درب شیشه ای می باشد و برای نصب بر روی انواع صندوق امانات و کمدها مناسب است.

ویژگی های قفل مگنت بر روی درب چوبی

قفل های مگنت درب چوبی ویژگی هایی مشابه قفل های مگنت نصب شده بر روی دربهای شیشه ای را دارند. این قفل ها را می توان با چسب فوق العاده قوی بر روی انواع سطح صاف و ناصاف نصب نمود و برای نصب دائم می توان آنها را به درب چوبی پیچ کرد. در این قفل های مگنت نیز رنگ سبز نشان دهنده قفل بودن درب و رنگ قرمز نشانه باز بودن قفل است. این قفل ها را می توان در قسمت داخلی کشو کابینت نصب نمود و برای نصب بر روی کابینت هایی با ضخامت بین 12 الی 28 میلی متر استفاده کرد.

قفل های مگنت در انواع مختلفی به بازارها عرضه شده اند که از مهم ترین آنها می توان به انواع قفل های مگنت یک لنگه، 2لنگه، ضد نیروی برشی، فنری، قفل های مگنت با اندازه های متنوع در حدود 12سانت تا 68 سانت اشاره کرد. وزن این قفل ها نیز متغیر بوده و بین 40 تا 900 کیلوگرم است. قفل مگنت را می توان برای انواع دربهای شیشه ای، فلزی، چوبی و ریلی به کار برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>