اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ضد سرقت

دزدگیر درب ضدسرقت نوعی سیستم پیشرفته برای اعلان سرقت است که با نصب آن بر روی درب ضد سرقت ایمنی خانه و ساختمان شما دوچندان خواهد شد. این ابزارهای امنیتی که به آنها دزدگیر مکان نیز گفته می شود را می توان بدون نیاز به کابل نیز بر روی درب نصب نمود.

دزدگیر مکان را می توان در اماکن مختلف اداری، تجاری و مسکونی مانند خانه، مغازه، فروشگاه، بوتیک، سوپرمارکت، ویلا، سوله، سالن تولید کارخانه، انبارها و … نصب نمود. در ادامه شما را با کاربردها و مزایای نصب دزدگیر بر روی درب ضد سرقت آشنا میکنیم. با ما همراه باشید.

درب های ضد سرقت یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی برای حفظ امنیت یک ساختمان هستند اما برخی از سارقین حرفه ای حتی قادر به باز کردن این درب های ایمنی نیز می باشند. در چنین شرایطی نصب دزدگیر مناسب بر روی درب های ضد سرقت بهترین راهکار برای پیشگیری از ورود غیر مجاز و اعلان سرقت می باشد.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر درب ضدسرقت یا همان دزدگیر اماکن یک سیستم پیشرفته امنیتی است که با دارا بودن چندین چشمی الکترونیکی قادر به تشخیص تمامی حرکات در محیط شما است. این دزدگیرهای حساس به محض تشخیص حرکات غیر مجاز در محیط و تلاش برای ورود غیر مجاز آژیر امنیتی را به صدا درآورده و اعلام سرقت می کنند. همزمان با به صدا درآمدن آژیر خطر اگر حتی در محیط حضور نداشته باشید سیستم دزدگیر قادر به تماس گرفتن با شما می باشد.

اهمیت نصب دزدگیر بر روی درب های ضد سرقت

دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین بخش های سیستم نظارتی، امنیتی و حفاظتی برای نصب در مکان های مختلف است که از طریق به صدا درآوردن آژیر خطر و ارسال تماس یا پیامک خطر سرقت را به مخاطبین و کاربران خود اعلام می کند. نصب این دزدگیرها برای حفاظت ساختمان های مختلف مانند اماکن مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی بسیار موثر خواهد بود.

این دزدگیرها با نام های دیگری چون دزدگیر اماکن تلفن کننده، دزدگیر سیم کارت خور، کنترل دزدگیر ساختمان از راه دور، ریموت برد بالا، دزدگیر اماکن فایر وال، دزدگیر اماکن فایو استار، دزدگیر اماکن هگزا، دزدگیر درب ضد سرقت، دزدگیر کلاسیک، دزدگیر پارادوکس، دزدگیرگپ، ریموت استیل میت و … نیز شناخته می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>