اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ضد سرقت

با خرید و نصب درب ضد سرقت می توانید باعث افزایش امنیت خانه خود خواهید شد. اما پس از چندین ماه از نصب درب ممکن است با صدای جیرجیر درب ضد سرقت مواجه شوید در این هنگام نیاز به تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت دارید. شما می توانید با سفت کردن، تمیز کردن لولای درب و همچنین روغن کاری درب به نوعی اقدام به تعمیر درب چوبی و ضد سرقت کنید.

در صورتی که با موارد بالا و خواندن این مقاله موفق به رفع عیوب درب و صدای جیر جیر درب نشدید کافیست با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا تعمیر و رگلاژ درب را سریعا انجام دهند.درب های چوبی و درب ضد سرقت هر ساله نیاز به رگلاژ و تعمیر دارند. برخی از کارها چون روغن کاری لولای درب و تمیز کردن لولای درب می تواند توسط خود شما انجام شود.

دلیل باز و بسته نشدن درب اتاق

در صورتی که درب اتاق باز و بسته نمی شود ممکن است گیره قفل تنگ باشد یا پر از گچ باشد که باید آن را برطرف کنید. گیره قفل به قطعه فلزی کوچک گفته می شود که در روبروی مغزی درب اتاق روی چهارچوب بسته می شود ( ممکن است با سوراخ کردن چهارچوب محلی برای دستگیره تعبیه شود) تا مغزی درب اتاق داخل آن قرار گیرد.برخی اوقات ممکن است هنگام گچ کاری خانه گیره قفل پر از گچ شده باشد یا در صورت برش محل گیره قفل به درستی آن را به اندازه کافی برش نداده باشند.

بررسی لولای درب

برخی اوقات ممکن است علت بسته نشدن و ایجاد سر و صدای درب لولای آن باشد. شما می توانید با ایجاد ضربات چکش یا جوشکاری این مشکل را برطرف کنید.برخی اوقات ممکن است پین لولای درب شل شده باشد که با سفت کردن آن مشکل حل شود.

پاک کردن داخل لولای درب

  • ممکن است پین لولا زنگ زده باشد یا اینکه به خوبی جا نیفتاده باشد.
  • با پیچ گوشتی پین لولا را در بیاورید.
  • یک لایه کاغذ روی پین لولا قرار دهید و داخل لولا بزنید.
  • با این کار داخل لولای درب تمیز می شود.

نحوه روغن کار لولای درب

شما می توانید پس از تمیز کردن پین لولا و جا انداختن آن برای برطرف کردن گیر و صدای جیر جیر درب اقدام به روغن کاری درب چوبی و ضد سرقت کنید. با استفاده از روغن موتور به راحتی صدای جیر جیر درب برطرف خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>