اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


قفل هوشمند


قفل های معمولی

قفل های مکانیکی و معمولی انواع قدیمی تر قفلها هستند که به دلیل قیمت کم هنوز هم محبوبیت و کاربرد زیادی دارند. این قفل ها از هزاران سال پیش و از دوره روم باستان برای افزایش امنیت مکان های مختلف به کار میرفته و تا امروز تغییرات زیادی کرده و هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. این قفلها همگی با کلید مخصوص به خود باز می شوند.

قفلهای معمولی و مکانیکی معایبی دارند که از میان آنها می توان به امنیت بسیار پایین و لزوم استفاده از کلید و دردسرهای آن اشاره کرد. در دهه های اخیر و با پیچیده شدن روش های سرقت اینگونه قفلها دیگر پاسخگوی نیازهای امنیتی خانه و محل کار نبوده و همین مساله زمینه ساز ساخت قفل های پیشرفته امروزی را فراهم آورد.

معرفی قفل الکترونیکی یا قفل دیجیتال

قفلهای دیجیتال و قفلهای الکترونیکی در واقع یکی هستند که نحوه ساخت آنها به گونه ای است که با استفاده از جریان الکتریکی درب را باز و بسته می کنند. قفل های دیجیتال یا الکترونیکی انواع مختلفی دارند که از میان آنها می توان به قفل های رمزی، کارتی و اثرانگشتی (بیومتریک) اشاره کرد.

مزایای قفل دیجیتال نسبت به قفل مکانیکی

مهم ترین مزیت این قفلها را می توان عدم نیاز به حمل کلید و نگرانی های ناشی از گم شدن آن دانست. این ویژگی امکان سرقت را بسیار کم کرده و از طرفی هیچ گاه عزیزانتان را به دلیل نبود کلید پشت در معطل نخواهد کرد. شما بدون نیاز به حمل کلید هر زمان که بخواهید می توانید درب را تنها به وسیله، کارت و یا اثر انگشت خود باز کنید.

قفل های هوشمند

قفل های هوشمند بهترین و ایمن ترین قفل های موجود در بازار جهانی هستند که در ساخت آنها از آخرین فناوری ها استفاده می شود.قفل های هوشمند ایمنی بسیار بیشتری نسبت به قفلهای دیجیتالی دارند. در واقع قفل هوشمند یک نوع قفل الکترومکانیکی است که به دلیل دارا بودن کلیدهای الکترونیکی رمزگذاری شده ایمنی بسیار بالایی دارد. این قفلها دارای پروتکل های هوشمند و بی سیم هستند که دستور باز و بسته شدن را ارسال می کنند.

قفل های هوشمند را می توان با سایر سیستم های خانه هوشمند متصل کرد. برای مثال می توان یک قفل هوشمند را با یک تلفن هوشمند کنترل نمود.در واقع قفل هوشمند یک نوع قفل الکترونیکی است که به دلیل فناوری های پیشرفته به کار رفته در آن قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند و کنترل از راه دور را نیز دارد. قفل های هوشمند نسبت به قفل های دیجیتالی ایمنی بسیار بالاتری دارند.

مزایای قفل های هوشمند نسبت به قفل دیجیتالی

امکان اتصال و کنترل به وسیله به تلفن همراه

شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود و با نصب نرم افزار مربوطه در هر زمان و مکانی که هستید قفل هوشمند خانه خود را کنترل کرده و حتی از راه دور باز و بسته نمایید. این ویژگی را می توان مهم ترین مزیت قفل هوشمند دانست.

سهولت در باز و بسته نمودن درب

استفاده از قفل های هوشمند بسیار آسان است زیرا شما می توانید به راحتی تنظمیات آن را از راه دور و با استفاده از دستگاههای متصل به آن مانند گوشی همراه انجام دهید در حالی که تغییر در تنظمیات قفل های الکترونیکی یا دیجیتال تنها به صورت حضوری امکان پذیر است.

عدم نیاز به حمل کلید و امکان دسترسی به درب تنها از طریق گوشی هوشمند

کنترل تردد از راه دور و ایجاد محدودیت های لازم در بخش های مخلتف ساختمان (این ویژگی به شما کمک می کند که دسترسی افراد مختلف مانند مهمانان به بخش های مورد نظر در خانه را محدود کنید. این قفلها امکان ثبت تاریخ و زمان دقیق ورود و خروج افراد را نیز برای شما ممکن میسازند.

مقایسه قفل های الکترونیکی و قفل های هوشمند

قفل های هوشمند الکترونیکی ویژگی هایی منحصر به فرد، امکانات جانبی فراوان و از همه مهم تر ضریب ایمنی بسیار بالایی دارند که امکان سرقت را به حداقل رسانده و بهترین انتخاب برای تامین ایمنی خانه و محل کار هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>