اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ریموت کنترل

ریموت وسیله ای برای انتقال فرمان به مرکز کنترل است. رسیور ارتباط بین ریموت کنترل و مرکز فرمان را انجام می دهد. ریموت با فرستادن سیگنال هایی را مبتنی بر فرمان حرکت به رسیور می فرستد. رسیور هم با کد گشایی این نوع سیگنال ها آنها را به مرکز کنترل فرستاده تا فرمان حرکت اجرا شود.

بنابراین در اینجا فرکانس کاری ریموت و رسیور باید یکسان باشد تا فرآیند ارسال و دریافت اطلاعات میان آن دو مقدور باشد. در صورتی که ریموت کرکره برقی پارکینگ یا درب اتوماتیک پارکینگ را گم کرده اید و یا برای ساکنین جدید ساختمان نیاز به ریموت کنترل جدید دارید کافیست با خرید ریموت بلوتوثی اقدام به تعریف و کپی کردن ریموت جدید کنید.

آموزش تعریف ریموت یا همان کپی کردن ریموت جدید

به طور کلی انواع ریموت کنترل در بازار موجود است که به سه دسته ریموت های کد فیکس، کد لرنینگ، هاپینگ دسته بندی می شوند. شما برای اینکه یک ریموت کنترل جدید را کددهی کنید نیاز به خرید ریموت بلوتوثی دارید.

مرحله اول تعیین فرکانس ریموت جدید

برای تعریف و کپی ریموت نیاز به دانستن فرکانس یا طول موجی است که روی ریموت اصلی فعال است.در صورت داشتن دستگاه فرکانس یاب می توانید برای اطلاع از دانستن طول موج ریموت اصلی را روی دستگاه قرار دهید و یکی از دکمه های ریموت را فشار دهید تا طول موج روی صفحه نمایشگر فرکانس یاب نمایش داده شود.در صورت عدم دسترسی یه دستگاه فرکانس یاب می توانید با باز کردن ریموت و خواندن عدد کریستال ریموت طول موج کارکرد ریموت را متوجه شوید.

خرید ریموت بلوتوثی

با دانستن طول موج ریموت اصلی حال باید ریموت بلوتوثی را با همان طول موج و فرکانس خریداری کنید تا عملیات کددهی ریموت را انجام دهیم.

آماده سازی یا خام کردن ریموت کنترل جدید

برای کددهی ریموت کنترل جدید باید ابتدا آن را خام کنیم. به طور کلی ریموت جدید در حالت عادی آماده کد گیری نیستند.

مراحل خام کردن ریموت کنترل

دکمه قفل و باز ریموت (دو دکمه بزرگ A و B ریموت) را همزمان فشار دهید و بعد از چند ثانیه ریموت 3 بار چشمک متوالی میزند.سپس همانطور که دکمه A را ثابت نگه داشتید، دکمهB را رها کرده (همچنان دکمه A پایین نگه داشته شده باشد)، سپس چندین بار دکمه A را پشت سر هم فشار دهید، حال چراغ ریموت شما متوالی در حال چشمک زدن است.در مرحله آخر دکمه A را نیز رها کنید.نشانه خام شدن و آماده شدن ریموت شما این است که بعد از این حالت با فشار دادن هرکدام از دکمه های ریموت، چراغ ریموت شما روشن نخواهد شد.

مرحله تعریف و کددهی به ریموت کپی

قرار دادن ریموت اصلی و ریموت آماده شده رو به روی هم هرکدام از دکمه های مشابه هر دو ریموت ( به عنوان مثال دکمه قفل) را به مدت 5 تا 10 ثانیه همزمان فشار دهید تا چراغ ریموت Duplicator سه بار سریع، سپس سه بار آهسته چشمک زده و در نهایت به صورت ثابت روشن شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>