اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قفل هوشمند

با پیشرفت تکنولوژی قفل های نوع دیجیتال یا هوشمند جایگزین جدیدی جهت کلیدهای مکانیکی و مشکلاتی که دارند حساب می شوند. در آب و هوای سرد استفاده از قفل دیجیتال نیازمند نکاتی می باشد تا در زمان استفاده مشکلی ایجاد نگردد. در ادامه خصوصیات قفل دیجیتال برای آب و هوای سرد را عنوان می کنیم.

اثرات آب و هوای سرد بر عملکرد قفل های دیجیتالی

برای این که طول عمر قفل های دیجیتال بیشتر باشد و خرابی ها بر روی این نوع قفل ها تأثیر نداشته باشد باید به مواردی مانند تغییر کردن شرایط محیطی و آب و هوای گرم و یا سرد اهمیت بیش تری داد در غیر این صورت این مساله می تواند خسارت را با توجه به قیمت این قفل ها به خریدار این مدل قفل ها بزند.
از قفل های دیجیتالی برای حفاظت بیشتر از محیط خصوصی افراد و تامین امنیت آن ها استفاده می شود و در شرایط مختلف دارای عملکردهای مختلفی نیز می باشند.

عملکرد قفل های دیجیتالی در آب و هوای سرد به نسبت قفل های مکانیکی بهتر است و این قفل های دیجیتالی کم تر تحت تأثیر شرایط مختلف آب و هوایی قرار خواهند گرفت. ولی باز هم نباید فکر کنیم که به صورت کامل از آب و هوای گرم و یا سرد در امان است و برای این که طول عمر بیش تری را داشته باشند باید توانایی ها و عملکرد آن ها را با نوع شرایط آب و هوایی طراحی و تولید نمایند.

خصوصیات قفل های دیجیتال در هوای سرد

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم آب و هوا می تواند تأثیر زیادی در انتخاب قفل درب داشته باشد و این موضوع باید مورد اهمیت قرار بگیرد که شرایط انتخاب قفل جهت تامین امنیت افراد با شرایط آب و هوایی و محیطی سازگار باشد. در ادامه مواردی از قفل دیجیتال که در می توان در هوای سرد بررسی نمود را عنوان خواهیم نمود.

بخش باتری قفل دیجیتالی

باید بدانیم که قفل دیجیتالی با کمک باتری کار کرده و آب و هوای خیلی سرد و یا خیلی گرم می تواند کارکرد باتری را مختل کرده و آن را سریعاً خالی نماید. به همین دلیل جهت نصب قفل دیجیتالی در محیط هایی که آب و هوای سرد دارند پیشنهاد می شود که باتری های لیتیوم یونی را خریداری نمایید. این نوع باتری ها علاوه بر دوام و طول عمر بیش تر می تواند از لحاظ اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه باشد.

بخش بدنه قفل دیجیتالی

در هوای سرد بخش بدنه قفل دیجیتالی باید مقاومت و استحکام بالایی را داشته باشد و نوع آلیاژی که در آن استفاده شده است در برابر شرایط آب و هوایی سرد تاب بالایی را داشته باشد. برخی از قفل های دیجیتال با داشتن بدنه مقاوم در دماهای زیر صفر هم به خوبی کار کرده و مقاومت بالایی را دارند که از خصوصیات برجسته آن حساب می شود.

بخش صفحه لمسی قفل دیجیتال

دلیل اینکه می گوییم قفل های دیجیتال باید دارای کیفیت مناسبی باشد این است که باید در مکان هایی که دارای رطوبت حتی کم و یا سرمای زیاد هستند آسیب پذیر نباشد و از کار نیوفتد. باید در شرایط آب و هوایی با رطوبت و یا سرد از قفل هایی استفاد کنید که ضد آب هم باشند. اگر هم خریدار این قفل ها عادت به پوشیدن دستکش دارند می توانند از نوع قفل هایی که دارای صفحه دکمه ای می باشند استفاده نمایند. این قفل ها این امکان را دارند که برای باز و بسته شدن با کمک تلفن همراه شخص و از راه دور این عمل را انجام داده و کار فرد را ساده تر نمایند که در قیاس با قفل های مکانیکی مزیت بزرگی است که در روزهای برفی و بارانی به هیچ وجه پشت درب نمانید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>