اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قفل هوشمند

قفل های دیجیتال به نسبت قفل های مکانیکی دارای قیمت بالاتری می باشد ولی دارای مزایایی است که می تواند فرد را از مشکلاتی که قفل های مکانیکی دارند خلاص نماید. به طور مثال قفل های مکانیکی دچار پوسیدگی هایی می شود که در این مورد در قفل های دیجیتال نخواهد بود.

همچنین برای حفظ امنیت این نوع قفل ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهند بود. از خصوصیت و مزیت دیگر این قفل های دیجیتال این است که به راحتی با گوشی تلفن همراه کنترل شده و نگرانی بابت فراموش کردن کلید و یا ماندن در آب و هوای سرد در شرایط ضروری نخواهید داشت.

نکات مهم در رابطه با استفاده از قفل دیجیتال در هوای سرد

درست است که با نصب قفل های دیجیتالی خیال افراد از بابت نگه داری آن ها راحت تر است ولی این نباید باعث شود که نگه داری دقیق از این قفل ها نشود. مثلاض این قفل ها هم مشابه با قفل های مکانیکی در شرایط مختلف آب و هوایی ایمن نیستند و باید در زمان انتخاب این قفل ها انتخاب را طوری قرار دهید که خصوصیات بالا را داشته باشد.

افراد می توانند قفل های دیجیتال را برای استفاده از هدف های مختلفی برنامه ریزی نمایند و حتی این امان را بر روی اتاق کاری و شخصی خود بگذارند که دسترسی افراد دیگر به آن محدود شود.در نتیجه کلی جهت جلوگیری از هر نوع خطر و حفظ حریم خصوصی خودتان بهتر است که در بعضی مواقع و به صورت دائم قفل های نصب شده روی درب محیط کار و یا منزل را چک کرده و در صورت ایجاد نقص و یا هرگونه عیب، و یا تغییرعملکرد آن در آب و هوای سرد سریعاً جهت رفع آن اقدام نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>