اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ضد سرقت

خرید و نصب درب ضد سرقت یکی از بهترین راهکارها برای حفظ ایمنی خانه و محل کار ما است اما پیش از خرید درب ضد سرقت باید اطلاعات کافی از انواع درب های موجود در بازار داشته باشید تا بتوانید با توجه به میزان بودجه و نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران غالبا در سه دسته درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و درب های ضد سرقت چینی قرار می گیرند. درب های ضدسرقت چینی معمولا ایمنی کمتری نسبت به درب های ضد سرقت ترک و ایرانی دارند اما برخی برندهای آنها از نظر ایمنی و زیبایی با بهترین درب های ترک تفاوت چندانی ندارند. در ادامه با ویژگی های این درب ها بیشتر آشنا میشوید.

ساختار درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت چینی غالبا سبکتر از درب های ضد سرقت ترک و ایرانی هستند که نشان دهنده مقاومت و ایمنی کمتر این دربها می باشد. این درب ها مجهز به لولای مخفی و چهار چوب تخت با قطر 7 می باشد. درب های ضد سرقت چینی به صورت کوره ای رنگ آمیزی می شوند. این درب ها به دلیل دارا بودن لولای پنهان ضریب ایمنی بسیار خوبی دارند و در عین حال قیمت ارزانتری نسبت به دیگر درب های ضد سرقت دارند اما به دلیل دید بد مردم درباره محصولات چینی فروش درب های ضد سرقت چینی نسبت به دو نوع دیگر کمتر است.

درب ضد سرقت ارزان

درب های ضد سرقت چینی ارزان ترین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران هستند. قیمت کم این دربها می تواند به علل مختلفی مانند وزن کمتر (در نتیجه مقاومت کمتر) و استفاده از چهارچوب فلزی بدون روکوب چوبی باشد. البته استفاده از چهارچوب فلزی از امنیت درب نمیکاهد اما زیبایی درب هایی با روکوب چوبی بیشتر است. هر چند درب های ضد سرقت چینی ارزانتر از دو نوع دیگر هستند اما کیفیت و ایمنی آنها تفاوت چندانی با درب های ضد سرقت ترک و ایرانی ندارد.

مشخصات فنی درب های ضد سرقت چینی

برخی برندهای درب ضد سرقت چینی بسیار باکیفیت بوده و از هر نظر توان رقابت با درب های ضد سرقت ترک را دارند. درب های ضد سرقت چینی که از برندهای معتبر باشند دارای گواهینامه استاندارد جهانی، گارانتی و پشتیبانی می باشند. این دربها دارای هر دو نوع کلید کارگر و اصلی بوده که کلید کارگیری قبل از ساکن شدن در خانه و توسط کارگران و نیروهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.وقتی به خانه جدید آمدید شما باید از کلید اصلی برای باز کردن درب ضد سرقت استفاده نمایید که به محض استفاده از آن کلیدهای کارگری از کار می افتند. درب های ضد سرقت چینی مجهز به یراق چهارچوب بوده و نصب آنها آسان است.

دیگر مشخصات

ابعاد این درب ها به طور میانگین 105*205 سانتی متر می باشد و عرض مفید آنها 90 تا 92 سانتی متر است. درب های ضد سرقت چینی باکیفیت لایه درزگیر دارند که عایق بسیار خوبی برای صدا و حرارت بوده و مانع از ورورد گرد و غبار به داخل ساختمان می شوند. ضخامت ورق های به کار رفته در ساخت این درب ها بین 1 تا 8 میلی متر است. فاصله بین سطح درب و لبه ی چهارچوب در درب های ضد سرقت چینی کمتر از دیگر دربهای ضد سرقت است. لولای این درب ها از دو طرف مخفی بوده و غالبا 90 درجه باز شو هستند.

مقایسه درب های ضد سرقت چینی و ترک

درب های ضد سرقت چینی و ترک از نظر زیبایی، قیمت، کیفیت و نحوه نصب با هم تفاوتهایی دارند. درب های چینی دارای چهارچوب تخت بوده و لولای آنها از هر دو سمت مخفی است در حالی که درب های ضد سرقت ترک لولای بیرونی مخفی دارند اما لولای آنها از داخل مشخص است. اختلاف اندازه بین سطح بیرونی درب با لنگه دربهای ضد سرقت ترک زیاد بوده اما این اندازه در دربهای چینی کمتر است.

درب های ضد سرقت ترک به دلیل داشتن روکشی طبیعی چوب یا ام دی اف با روکش پی وی سی ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارند اما درب های ضد سرقت چینی روکش طرح چوب با رنگ کوره ای دارند و یا رویه ای از اچ دی اف رنگ شده یا فلزی با روکش پی وی سی دارند.

چرا درب های ضدسرقت ترک گرانتر از درب های چینی هستند؟

درب های ترک به دلیل زیبایی منحصر به فرد، کیفیت و ایمنی بسیار بالا قیمت بیشتری نسبت به درب های چینی دارند. وزن درب های ضد سرقت چینی نصف وزن درب های ضد سرقت ترک است و به همین دلیل ساختار ضعیف تر و ایمنی کمتری دارند. درب های چینی غالبا تک قفله بوده و دارای زبانه هایی در سه طرف هستند. این زبانه ها توخالی بوده و همین موضوع موجب می شود که بتوان این درب ها را با اهرم باز کرد.

نصب دربهای ضدسرقت چینی

نصب دربهای ضد سرقت چینی آسان و سریع است و می توان در یک تا دو ساعت کار نصب آنها را تمام کرد اما نصب درب های ضد سرقت ترک کمی پیچیده و زمان بر است. این درب ها به صورت کاملا آماده و بسته بندی شده از کشور چین به کشور ما وارد می شوند و در برندها و طرح های مختلفی در بازارها موجود هستند. اگر بودجه شما برای خرید درب ضد سرقت ترک کافی نیست می توانید با خرید یک درب ضدسرقت چینی باکیفیت نیز بهترین انتخاب را داشته باشید. درب های ضد سرقت چینی که از برند های معتبری هستند عموما دارای روکش اچ دی اف بوده و کیفیت آنها با درب های ضدسرقت ترک برابری می کند.

رنگ آمیزی درب ضدسرقت چینی

درب های ضد سرقت چینی به روش کوره ای رنگ آمیزی می شوند. رنگ ها به صورت 7 لایه بر روی این درب ها زده می شود و لایه رنگ رویی آنها نیز از نوع هیت ترانفسر می باشد. این لایه رنگی ضخامتی در حد 2 میکرون داشته و مقاومت لایه رویی را در برابر رطوبت و دیگر عوامل محیطی بالا میبرد. این روش را می توان برای لایه طرح چوب PVC شفاف، مات یا براق پیاده سازی کرد.

درب های ضد سرقت چینی باکیفیت

برخی درب های ضد سرقت چینی کیفیت بسیار بالایی داشته و از این جهت با درب های ضدسرقت ترک برابری می کنند. این درب ها مجهز به چهارچوب با ساپورت ال شکل بوده که ضریب ایمنی آنها را بالاتر برده است. درب های ضد سرقت چینی معتبر و باکیفیت دارای 2 تا 3 کلید کارگری و 5 کلید اصلی هستند. این دربهای ایمن حاوی پرکننده بوده که خاصیت عایق صدا و حرارت بودن را به آنها داده است.

وزن متوسط درب های ضد سرقت چینی 55 کیلوگرم بوده ارتفاع آنها در حدود 210 سانتیمتر است. این دربها در ارتفاع 100، 110، 105 و 117 عرضه می شوند و دارای یک قفل کتابی و یک قفل گاوصندوقی با زبانه ای ضخیم و فولادی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>