اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ضد سرقت

درب های آپارتمانی و مسکونی که در بازار به فروش میرسند همگی در دو دسته درب های تمام چوبی یا روکشی قرار می گیرند. درب های چوبی درب هایی توپر بوده و هیچ فضای خالی در بین آنها وجود ندارد اما درب های روکشی درب های چند لایه هستند که با ورق های پیش ساخته ای مانند ورق های HPL، HDF و دیگر ورق ها روکش شده اند.

این درب های دارای یک فضای داخلی توخالی هستند که با شبکه بندی های چوبی یا مقوایی پر می شود. برای پر کردن فضای توخالی برخی از این درب ها از موادی چون پشم سنگ یا یونولیت استفاده می شود که موجب می شود این درب ها عایق حرارت و صدا شوند. درب های HPL جزء همین درب های روکشی هستند که مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارند.

ساختار ورق های HPL

این ورق ها از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک ساخته شده و سپس روکش هایی از طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر بر روی آنها نصب می شود. ورق های اچ پی ال از موادی چون کاغذ کرافت، کاغذ دکوراتیو، رزین فنلیک و رزین ملامین ساخته می شوند که موجب می شود مقاومت بسیار بالایی داشته باشند. در ساخت این ورق ها از رزین های مصرفی استفاده می شود که لایه های مختلف پنل را به هم میچسباند.

سپس این صفحات در دمای بالای 145 درجه و فشار 300 بار قرار داده می شوند تا مقاومت آنها به حداکثر برسد. در ساخت ورق های HPL ورق های فوق متراکم مقوایی را با رزین ترموست به هم میچسبانند و به مدت 40 تا 50 دقیقه تحت گرمای بالای 120 دجه سانتیگراد و فشار بیش از 5 مگاپاسکال قرار می دهند تا کاملا محکم شوند.

ویژگی درب های اچ پی ال

بهترین ویژگی درب های HPL مقاومت بالای آنها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. این دربها در برابر آب، بخار، رطوبت، ترک خوردگی و ورقه ورقه شدن بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل بهترین انتخاب برای درب حمام و سرویس بهداشتی می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>