اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کرکره برقی

نصب کرکره برقی در بیمارستان ها، منازل، پارکینگ ها و مجتمع تجاری انجام می شود از این رو ایجاد سر و صدا هنگام باز و بستن کرکره برقی بسیار آزار دهنده خواهد بود. بسیاری از این صداها به دلیل وجود اشکال کوچک در تیغه ها و یا موتور کرکره برقی است که با یک بررسی ساده برطرف می شود اما در این مقاله قصد داریم روش های کاهش صدا از کرکره برقی را توضیح دهیم. درگیر شدن کرکره با ریل آلومینیومی، تلق تلوق تیغه ها و صدای ناهنجار از موتور کرکره برقی از عوامل اصلی ایجاد صدا هنگام باز و بستن کرکره برقی است که باید سریعا آنها را برطرف کنید.

دلایل اصلی ایجاد صدا در کرکره برقی

صدای برخورد تیغه ها به همدیگر و برخورد تیغه ها با ریل باعث ایجاد صدا داخل کرکره برقی می شود. اما به طور کلی عوامل زیر باعث تولید صدا در کرکره برقی می شود.

تلق تلوق تیغه های کرکره برقی

این صدا بر اثر برخورد تیغه های کرکره برقی؛ بی کیفیت بودن مواد اولیه و وجود گرد و خاک باعث برخورد تیغه ها به همدیگر و ایجاد صدای ناگوار می شود.

کند کار کردن کرکره و برخورد آن با ریل آلومینیومی

بریده بریده حرکت کردن کرکره می تواند به دلیل برخورد با یکدیگر باشد که صدایی از خود ایجاد و باعث کند کار کردن کرکره برقی می شود.

تولید صدا ی ناهنجار موتور کرکره برقی هنگام باز شدن درب

یکی دیگر از صداهایی که ممکن است از کرکره برقی در بیاید هنگام باز شدن آن است که اگر در تمام طول روز به گوش برسد ممکن است مشکل از موتور کرکره برقی باشد.

شستن تیغه های کرکره

شستن تیغه ها با آب و مواد شوینده اولین راه کار برای برطرف کردن صدای تیغه ها براثر جذب گرد و غبار است. شما می توانید با شستن این تیغه ها حرکت تیغه ها را روان کنید. البته مواظب باشید هنگام شستشو آب و مواد شوینده به داخل موتور نفوذ پیدا نکند و باعث خرابی موتور شود.

افزایش قطر لوله

افزایش قطر شفت و رول کرکره برقی دومین راه کار برای از بین بردن صدا است. این کار باعث کاهش اصطحکاک بین تیغه ها و ایجاد فضای بیشتر هنگام رول خوردن تیغه ها می شود.

بکار بردن غضروف آلومینیومی

اضافه کردن غضروف آلومینیومی بین تیغه ها باعث راحت چرخیدن تیغه ها و از بین رفتن صدا می شود.

تعویض تیغه ها

بکار بردن تیغه های بی کیفیت از عوامل دیگر تولید صدا هنگام باز و بستن کرکره برقی است. در این صورت باید نسبت به تعویض تیغه ها اقدام کنید.

تعمیر گیربکس کرکره برقی

در این مواقعی که صدا از موتور کرکره برقی می آید باید گیربکس موتور را تعمیر کنید. از تکنسین ها بخواهید که تعمیر موتور کرکره برقی را برای شما انجام دهند اگر بعد از تعمیر مشکل حل نشد باید موتور کرکره برقی را تعویض کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>