اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فایل اداری

به دلیل ازدیاد پرونده های دانشجویان و همچنین مردم تمامی دانشگاه ها و اداره جات به کمد فایل اداری مجهز هستند. کمد فایل اداری یک محل امن برای تمامی پرونده های دانشجویان، ارباب رجوع است که در صورت نیاز همیشه در دسترس خواهد بود و عملا مانع از درهم ریختگی تمامی فایل های اداری خواهد شد.

تا اینجای کار با اهمیت وجود کمد فایل اداری پی بردید حال برخی اوقات ممکن است به دلیل حواس پرتی یا مشکلاتی این چنینی کلید قفل کمد اداری را گم کرده باشید در این مواقع کاملا اضطراب و دلهره شما را فرا خواهد گرفت. در صورت گم شدن کلید کمد فایل اداری نگران نباشید اگر سنجاق کاغذی یا ناخن گیر دارید به راحتی امکان باز کردن قفل کمد فایل اداری وجود دارد.

ساختار قفل کمد فایل اداری چگونه است؟

به طور کلی اگر به خواهیم به شما بگوییم تمامی قفل ها دارای یک ساختار داخلی مشابه هستند و دارای مغزی قفل یا همان توپی قفل هستند که متشکل از پین های ریزی است که با قرار دادن کلید داخل قفل امکان باز شدن آن وجود دارد. قفل کمد فایل اداری به نسبت تمامی قفل های مکانیکی ساده تر است و متشکل از یک زبانه و سیلندر داخلی است که جنس آن برنج یا سرب است.

انواع قفل کمدی ساده و الکترونیکی وجود دارد

اکثر کمدهای دیواری و فایل های اداری متشکل از قفل کمدی ساده هستند در صورتی که امروزه تمامی کمد های استخرها متشکل از قفل کمدی برقی یا الکترونیکی است که با مچ بند قابل باز و بستن هستند و امنیت استخرها با چنین قفل هایی بالا رفته است.

نحوه باز کردن قفل فایل با سنجاق کاغذی

سنجاق کاغذی یکی از ابزارهایی است که اکثر کلیدسازان با استفاده از آن و وارد کردن داخل مغزی قفل و بالا پایین کردن پین های داخل قفل در کمتر از چند دقیقه قفل را باز می کنند. حتما یک سنجاق کاغذی را تهیه کنید و آن را مشابه تصویر زیر در بیاورید و مراحل زیر را پیش ببرید.

  • سنجاق کاغذ را داخل قفل کنید و یک بار به سمت چپ و یک بار به سمت راست بچرخانید.
  • بار دیگر کافیست موافق با عقربه های ساعت سنجاق را بچرخانید و آن را در بیاورید.
  • با این حرکات می توانید به راحتی قفل کمد فایل را باز کنید.

نحوه باز کردن قفل کمد اداری با ناخن گیر

بله درست می بینید امکان باز کردن قفل کمد اداری با ناخن گیر وجود دارد. کمتر خانمی را خواهید دید که ناخن گیر به همراه نداشته باشد، تازه امروزه ممکن است اقایون هم ناخن گیر داشته باشند و حداقل داخل اتاق کار خود یک عدد ناخن گیر داشته باشند. با این ابزار ساده به راحتی امکان باز کردن قفل کمد اداری وجود دارد کافیه مراحل زیرا را با دقت انجام دهید.

  • یک بار ناخن گیر را به سمت موافق عقربه های ساعت بچرخانید.
  • با چند بار بالا پایین کردن آن به راحتی قفل کمد باز می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>