اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


قفل هوشمند


قفل دیجیتال با کاربری آسان

ممکن است برای خیلی از افراد این موضوع پیش آمده باشد که در زمان خارج شدن از منزل کلید خود را جا بگذارند که موجب ایجاد سردرگمی و ایجاد هزینه های بالا شوید و باید از یک کلید ساز حرفه ای برای آسیب وارد نکردن به قفل درب استفاده نمایید ولی با کمک قفل های دیجیتال دیگر لزومی به این روش های پردردسر نیست و با تشخیص چهره افراد، اثرانگشتان اعضای خانواده و یا با کمک گوشی تلفن همراه از دور می توان بازگشایی درب را انجام داد.

قفل دیجیتال با امنیت بالا

افزایش امنیت با قفل های دیجیتال علاوه بر هوشمند سازی منزل با قفل دیجیتال و می تواند به حذف کردن کلیدها کمک زیادی نماید. امروزه بیش تر قفل های هوشمند از روش های تشخیص هویت با اثر انگشت و همچنین تشخیص چهره استفاده می نمایند که از روش های مطمئن و با درصد خطای کم می باشد.

قفل دیجیتال باعث لوکس شدن منزل

در قدیم افراد جت حفظ بیش تر منازل و ایجاد امنیت بیش تر باید از نرده های آهنی و یا قفل های زیاد استفاده می کردند که ظاهری زشت به ساختمان می دادند. یا در بسیاری از ساختمان ها از درب های ضد سرقت استفاده می شود که باز هم در بخش قفل این درب های ممکن است قفل های ضعیفی وجود داشته باشد و به راحتی و با ضربه باز شوند. با نصب نمودن قفل های دیجیتال علاوه بر امنیت بالا و همچنین کاربری راحت می توانید منزلی زیبا و لوکس داشته باشید و از فضای جدید و مدرن جدید لذت ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>