اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

گاوصندوق ها یکی از رایج ترین وسایل برای حفاظت از پول و اشیاء با ارزش هستند که کاربرد آنها تنها به زمانه ما محدود نمی شود. گاو صندوق های قدیمی با قفل های مکانیکی بسته میشدند اما امروزه گاوصندوق هایی با ضریب ایمنی بسیار بالا ساخته می شوند که گاوصندوق های دیجیتالی بهترین نمونه آنها هستند.

گاوصندوق های دیجیتالی ایمنی فوق العاده ای دارند و خطر سرقت اشیاء با ارزش آنها بسیار کم است. گاوصندوق های دیجیتالی در واقع گاوصندق هایی ضد سرقت هستند که می توانند حافظ بسیار خوبی برای اموال و اشیاء باارزش ما باشند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع گاو صندوق های امروزی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه

هزاران سال پیش گاوصندوق ها مکانی ایمن برای نگهداری طلا و اشیاء گران قیمت بودند که بیشتر از چوب ساخته میشدند. با گذر زمان گاوصندوق های فلزی نیز ساخته شد که ایمنی بسیار بیشتری نسبت به گاوصندوق های چوبی داشتند زیرا این گاوصندوق ها بسیار سنگین بودند و امکان سرقت و جابه جایی آنها بسیار کم بود.

در طی سالیان دراز طراحی گاوصندوق های فلزی پیچیده تر شد و در نتیجه گاوصندوق هایی ایمن تر ساخته شد. در قرن بیستم و با پیشرقت علم گاوصندوق هایی ضد سرقت ساخته شد که نسبت به گاوصندوق های قدیمی به مراتب ایمن تر بودند. پروسه طراحی و ساخت گاوصندوق های ضدسرقت پیچیده تر همچنان ادامه پیدا کرد و امروزه گاوصندوق هایی بر پایه آخرین فناوری ها ساخته شده است که در ادامه با آنها آشنا میشوید.

گاو صندوق دیجیتالی

گاوصندوقهای دیجیتالی محبوبترین و پرفروشترین گاوصندوق ها در بازار هستند که انواع متعددی از آنها تاکنون ساخته شده است. اگر شما قصد خرید یک گاوصندوق دیجیتالی برای خانه یا محل کار خود دارید بهتر است با همه گاوصندوق های دیجیتالی و ویژگی های آنها آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این گاوصندوق ها چند نوع هستند که مهم ترین آنها عبارتند از:

گاوصندوق دیجیتالی خانگی و اداری

این گاوصندوق ها بسیار پرفروش و محبوب هستند و هم برای خانه و هم برای محل کار مناسب و ایمن می باشند. گاوصندوق های خانگی در مدل های مختلفی ساخته شده اند اما همگی آنها تک رمز هستند. این گاوصندوق ها سبک تر از اغلب گاوصندوق های دیجیتالی هستند و وزن آنها معمولا بین 12 تا 18 کیلوگرم است. یکی از معایب این گاوصندوق ها سبک بودن آنهاست و سارقین می توانند این گاوصندوق ها را از خانه یا محل کار شما خارج کنند اما خوشبختانه روش بسیار خوبی برای حل این مساله اتخاذ شده است.

چگونه از سرقت گاوصندوق خانگی پیشگیری کنیم؟

برای پیشگیری از سرقت گاوصندوق های خانگی می توان آنها را به دیوار خانه یا داخل کمد متصل کرد. برای این کار باید گاوصندوق را به وسیله پیچ های مخصوصی بر روی دیوار نصب کرد. البته این پیچ ها در داخل گاو صندوق نصب می شوند که از بیرون قابل دیدن نباشند. شما تنها زمانی می توانید این پیچ ها را ببینید که درب گاوصندوق را باز کنید.

در این روش گاوصندوق با اتصالات بسیار محکمی بر روی دیوار نصب می شود به گونه ای که جداسازی و سرقت گاوصندوق برای سارقین غیرممکن است. گاوصندوق های دیجیتالی خانگی اگر درون کمد نصب شوند ایمنی بسیار بالایی داشته و بهترین انتخاب برای خانه و محل کار شما هستند. اشغال فضای کم و ایمنی بسیار بالا از مهم ترین مزایای این گاوصندوق ها می باشد.

گاوصندوق اثر انگشتی

این گاوصندوق ها یکی از مدرن ترین و ایمن ترین انواع گاوصندوق هستند که برای ساخت آنها از آخرین فناوری های امنیتی روز استفاده شده است. گاوصندوق های اثرانگشتی ضدسرقت هستند و تنها توسط اثر انگشت صاحب گاوصندوق باز می شوند. اگر به دنبال یک گاوصندوق کاملا ایمن و شخصی می گردید گاو صندوق اثر انگشتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از مهترین مزایای داشتن این گاوصندوق ها عدم نیاز به حمل کلید است و شما دیگر هیچ نگرانی بابت گم کردن کلید گاوصندوق و خطر کپی برداری از روی این کلید نخواهید داشت.

گاوصندوق اثر انگشتی بر اساس شناسایی اثر انگشت صاحب گاوصندوق کار می کند اما شما می توانید در صورت تمایل اثر انگشت های افراد دلخواهتان را بر روی سیستم ثبت کنید تا در غیاب شما آنها بتوانند گاوصندوق را باز نمایند. گاوصندوق اثر انگشتی بهترین سیف باکس برای حفاظت از اموال، اسناد مهم، عکس های شخصی و دیگر اشیاء ارزشمند شما در خانه و اداره است.

گاوصندوق دیجیتالی هتلی

گاو صندوق دیجیتالی هتلی همانطور که از اسمش پیداست در هتل ها نصب می شود و ایمنی بسیار زیادی دارد. این روزها تمام هتل های معتبر به این گاوصندوق ها مجهز شده اند و در هر اتاق از این هتل ها یکی از این نوع گاوصندوق ها قرار داده می شود تا مهمانان وسایل با ارزش خود را در آنها گذشته و با خیال راحت بیرون رفته و به گشت و گذار بپردازند. سیف باکس هتلی یا همان گاوصندوق دیجیتالی هتلی کوچک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. معمولا هتلداران این گاوصندوق های کوچک را درون کمد اتاق ها نصب می کنند تا ایمنی آنها باز هم بیشتر شود.

انواع گاوصندوق هتلی

گاوصندوق های هتلی ضدسرقت در انواع متنوعی ساخته می شود که گاو صندوق کارتی، گاو صندوق رمزدار و گاوصندوق نسوز اثر انگشتی مهم ترین آنها هستند. با نصب این گاوصندوق در اتاق های هتل امنیت وسایل مسافران تضمین شده و این امر تأثیر بسزایی در جلب رضایت مشتری و افزایش اعتبار هتل شما خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>