اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


درب ضد سرقت


آیا درب ضد سرقت قفل شده است؟

درب های ضد سرقت همانطور که از اسم آن ها مشخص است دارای قفل های پرقدرتی هستند که در صورتی که قفل شده و کلید نداشته باشید باز کردن آن کار ساده ای نیست. البته می توان این مورد را از تفاوت های اصلی بین درب های معمولی و درب های ضد سرقت دانست زیرا اگر هر فردی به راحتی بتواند وارد درب ضد سرقت شده و قفل آن را باز کند دیگر معنای ضد سرقت بودن بی معنی خواهد بود.

اگر بخواهید خودتان این بازگشایی درب قفل شده را انجام دهید ممکن است به درب آسیب زیادی وارد نمایید. تنها راهی که پیشنهاد می شود کمک گرفتن از کلیدسازهای حرفه ای است که بتوانند در این شرایط به شما کمک کنند تا بدون آسیب این کارعملی شود.

روش بازنمودن درب ضد سرقت با قفل

قفل ها با ساچمه ها رمز گذاری می شوند و جهت باز نمودن درب ضد سرقتی که قفل شده است، کلیدساز موظف است ساچمه ها را از قفل خارج نماید که بتواند درب را باز نماید. با خراب شدن قفل می توان با کمک یک پیچ گوشتی آن را باز نمود. پس از این که قفل و ساچمه ها را خارج کرده و دستکاری شد باید دقت نمایید که حتماً قفل درب ضد سرقت را عوض نمایید.

آیا درب ضد سرقت فقط بسته شده است؟

اگر درب ضد سرقت شما فقط بسته شده و قفل نشده است باز هم جای امیدواری دارید و کار شما به سختی کار قبلی نمی باشد. می تواند با کمک کارت های بانکی، کارت های تلفن یا موارد شبیه به این قفل را باز نمود. باز نمودن درب های آپارتمان با کارت های اعتباری زیاد سخت نمی باشد ولی باید نکته ای را توجه نمایید که درب های ضد سرقت به دلیل امنیت بالاتر فاصله یا درز کمتری نسبت به درب های معمولی دارند و به همین دلیل باز نمودن درب های ضد سرقت بسیار کار سخت و همچنین کار زمان بری است و ممکن است هر فردی نتواند آن را انجام دهد.

کلید پشت درب ضد سرقت جا مانده است یا خیر؟

به دلیل این که درب های ضد سرقت امنیت بالایی را دارند باز نمودن آن ها بدون قفل درب تنها راهی است که از تخریب درب جلوگیری نمود. در صورتی که کلید در پشت درب ضد سرقت بماند باید حتماً قفل عوض شود و چاره ای جز عوض نمودن قفل با کمک کلیدساز خبره نمی باشد. حتی می توان برای قفل درب ضد سرقت کلید جدیدی را ساخت و مشابه قفل های دیگر قابل انجام می باشد. البته ساخت این کار کمی زمان بر می باشد و روش هایی که در بالا تعریف شد زمان کم تری را خواهد گرفت. در حالتی که کلید پشت درب ضد سرقت جا مانده باشد این روش هم جوابگو نمی باشد.

باز نمودن درب ضد سرقت با کارت

در صورتی که کلید درب ضد سرقت شما گم شد و نیاز دارید با کارت اعتباری آن را باز نمایید مراحل زیر را انجام نمایید.

  • مرحله اول: کارتی مانند کارت بانکی را که بزرگ و سفت باشد را انتخاب نمایید.
  • مرحله دوم: کارت را در بخش شکاف عمودی که بین درب ضد سرقت و چارچوب درب است، بگذارید.
  • مرحله سوم: کارت بانکی را در بخش شکاف به سمت پایین کشیده و درب را هم به سمت داخل منزل فشار دهید.
  • مرحله چهارم: کارت در این مرحله می تواند زبانه را به عقب هل دهد و درب ضد سرقت شما بدون کلید باز گردد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>