اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب خودرو

باز کردن درب خودرو با گوشی همراه از موضوعاتی بود که برای کاربران سایت تهران کلید جذابیت دارد. ممکن است به دلیل مشکلات زیاد در کارهای روزمره افراد ریموت درب خودرو را جا بگذارند و بتوانند با کمک گوشی همراه خود و با ترفندهایی که در ادامه نشان می دهیم بتوانند این کار را انجام نمایند. پس با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چند مورد از این راه ها را با هم بررسی نماییم.

تبدیل گوشی به ریموت ماشین

به واقع ریموت ماشین از طریق سیگنال ها اقدام به باز کردن درب ماشین می کند. هنگامی که شما ریموت ماشین را گم می کنید یا آن را در خانه جا می گذارید نیازی نیست سریعا کلید ساز سیار را بگیرید ابتدا می توانید با والدین یا همسر خود تماس بگیرید و اگر ریموت ماشین را به همراه دارند تنها کافیست گوشی را نزدیک درب ماشین بگذارید و به کسی که ریموت را به همراه دارد بگویید دکمه باز کردن درب ماشین را بزند. از طریق سیگنال موبایل به راحتی درب ماشین باز می شود. پس چه ریموت ماشین به همراه داشته باشید و چه از طریق تلفن این کار را می توانید به راحتی انجام دهید.

باز نمودن درب خودرو با کمک تکنولوژی ردیابی خودرو

یکی از روش های باز نمودن خودرو با کمک نصب ردیاب خودرو می باشد که می توانید با کمک نرم افزاری که روی گوشی همراه خود نصب می کنید چه در کنار خودرو و چه دور از آن باشید می توانید با گوشی درب خودرو را باز نمایید.

بازنمودن درب خودرو با کمک نصب نرم افزار

در صورتی که راه های بالا جواب گو نبودند می توانید یک راه دیگر را با نصب نرم افزاری به نام viper smartstart بر روی گوشی های اندرویدی ورژن 3٫0٫1 و بالاتر می باشد نصب شده و سپس قسمت سخت افزاری را روی خودرو نصب کنید تا با کمک برنامه موبایلی آن درب های خودروی خود را باز و بسته نمایید.

باز نمودن درب خودرو با امکانات خودروهای پیشرفته

در خودروهای شرکت هایی که با پیشرفت تکنولوژی پیش رفته اند امکان بازکردن و بستن درب خودرو بدون ریموت آن امکان ویژه ای می باشد که شامل یکسری از خودروهای گران قیمت می شوند. این افراد می توانند با انجام تنظیماتی که روی گوشی همراه خود انجام می دهند می توانند خودروی خود را روشن و یا خاموش نمایند.

باز نمودن درب خودرو با کمک بلوتوث

شما با نصب جعبه smart key box که بر روی داشبورد خودرو نصب می شود و کدی را توسط برنامه مربوط بر روی گوشی دریافت کرده و بتوانید با کمک بلوتوث کد را شناسایی کرده و بتوانید درب خودرو را باز یا بسته نمایید.

باز نمودن درب خودرو با دستگاه سخت افزاری

می توان با کمک ارتباط بین خودرو و گوشی همراه است که گوشی همراه به عنوان فرستنده و خودرو به صورت گیرنده می باشد. می توان با نصب نمودن دستگاه سخت افزاری روی خودرو و گذاشتن سیم کارت روی گوشی از راه پیامک باز کردن و بستن درب خودرو را انجام نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
عارف عبدلله پور:
عالییییی
حمیدرضا قاسمی ۸:
باورکنید‌باورکردنش‌هوش‌‌از‌پس‌سرت‌میبره‌.یاروتوپساحمدگال‌باشه‌وماشینش‌توخونه۱۰۰۰ک.م.دورتر‌بزنگی‌بگی‌الو‌گوشی‌بده‌ریموت‌ماشین‌کارش‌داره.دمت‌گرم‌عالی‌بود‌کیف‌کردم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>