اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قفل هوشمند

با پیشرفته شدن خودروها سوییچ های آن ها نیز تغییر زیادی نمود که به نام سوییچ های کددار معروف هستند. ساختن سوییچ های کددار مانند سوییچ های معمولی نمی باشد و پیچیده است. زمانی که افراد سوییچ خودروی خود را گم کرده و یا سوییچ شکسته می شود باید مشابه آن ساخته شود که کار راحتی نخواهد بود.

امروزه گم کردن سوییچ خودرو در جامعه بسیار امری رایجی شده و با توجه به وابستگی افراد به خودروهایشان ممکن است به کابوسی بزرگ تبدیل شود. می توانید جهت ساخت سوییچ به نمایندگی های خودرو هم مراجعه کنید ولی دارای دردسرهای زیادتری می باشند. ساختن سوییچ های کددار نیاز به یادگیری روش های جدید و تجهیزات دارد که بدون دسترسی داشتن به سوییچ اصلی می توانند خدمات به افراد ارائه دهند. 

سوییچ کددار خودرو چیست؟

سوییچ کد دار از جدیدترین سوییچ های خودروها و جایگزین مدل های قدیمی محسوب می شوند. این مدل سوییچ ها باعث بالاتر بردن ایمنی خودرو و جلوگیری از سرقت ساخته شده اند. در داخل این مدل سوییچ جدید یک تراشه کامپیوتری گذاشته شده است که برنامه ریزی شده و به صورت کاملاً اختصاصی برای یک خودرو مورد استفاده است.

ساخت سوییچ کددارجهت انواع خودرو

با زیاد شدن خودروهای جدید سوییچ های کددار هم برای ایجاد امنیت آن ها زیاد شده اند. خودروهایی مختلفی دارای سوییچ های کددار می باشند که جهت تغییر و یا تعویض سوییچ نیاز به خدمات کلید سازی ها دارند. ساخت سوییچ های پژو207، ساخت سوییچ های پژو206، ساخت سوییچ های پژوپارس، ساخت سوییچ های لیفان، ساخت سوییچ های برلیانس، ساخت سوییچ های هیونداسوناتا، ساخت سوییچ های تویوتا، ساخت سوییچ های رنو، ساخت سوییچ های ساندرو، ساخت سوییچ های تویوتا، ساخت سوییچ های هیوندا و ساخت انواع مدل های دیگر سوییچ های خودروها می باشد.

سوییچ های کددار خودروهای جدید تراشه های الکترونیکی دارند که به نوعی اختصاصی است و تمام شرکت های خودروساز در دنیا از این مدل برای کاهش سرقت خودروها استفاده می برند. زمانی که این سوییچ کد دار گم می شود نمی توان به راحتی یک مدل دیگر تهیه نمود زیرا ساختن آن پیچیدگی بالایی دارد.

مزیت های ساختن سوییچ کددار

سوییچ های کددار در واقع یک ایمن کننده خودرو و ابزاری برای جلوگیری از سرقت هایی است که روزانه آمار بالای آن را می شنویم. جهت افزایش امنیت در خودروهای داخلی و خارجی از این نوع سوییچ کددار استفاده می شود که در تمام خودروها سپری در برابر سارقین محسوب می شود.

زیرا برای استفاده از این سوییچ نیاز به کد می باشد و سارق نمی تواند ساعت ها برای به دست آوردن آن خطر نمیاد و ترجیح می دهد که خودرو را رها کرده و برود.در مدل های سوییچ های کددار این کد های درج شده می توانند تغییر کنند. به این صورت که در صورتی که شما قصد فروش خودرو و واگذاری آن به فرد دیگری را داشته بشید می توانید یک کد تازه ایجاد کرده و با تغییرات جدید خودرو را به مالک جدید انتقال نمایید.

مراحل جایگزینی سوییچ کددار

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم زمانی که سوییچ کددار خودروی شما شکست و یا گم شد اولین و بهترین کار تماس با افرادی خبره در زمینه ساخت انواع سوییچ می باشد که استرس شما در این مواقع کم شود و دنبال راه کارهای دیگر نروید.افراد متخصص این کار با پاک نمودن اطلاعات قبلی می توانند یک جدید را ارائه دهند و سوییچ جدید را در اختیار متقاضی بگذارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>