اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قفل

قفل های ریموت دار به قفل هایی گفته می شود که برقی بوده و توسط یک مدار گیرنده همراه با ریموت کنترل برای قطع نمودن و وصل مجدد برق به آن اضافه خواهد شد. قفل ریموت دار جزو قفل های مطرح در بازار می باشد که برای درب پارکینگ و خودرو و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

قفل برقی ریموتی برای درب های چوبی، فلزی و درب های ضد سرقت قابل استفاده می باشد و به آن قفل ریموت دار اتاق مدیر و قفل ریموت کنترلی منشی نیز گفته می شود. این نوع قفل در بازار ایران نیز یافت می شود اما نوع تقلبی آن نیز وجود دارد و در خرید آن باید دقت بیشتری به خرج بدهید.

نصب قفل ریموت دار

قفل برقی ریموتی، سیستم کنترلی دارد و برای درب هایی با لولای چپ، لولای راست، داخل بازشو، بیرون بازشو و … قابل نصب می باشد. برای نصب این قفل ها کمی بزرگ کردن سوراخ موجود در چهارچوب درب کفایت می کند و سپس این مکانیزم قابل نصب می باشد.

جهت درب های ضد سرقت ورودی آپارتمان نصب این قفل های ریموتی برقی ساده است زیرا در این درب ها دستگیره درب از بیرون ثابت و از درون متحرک می باشد ولی برای درب های داخلی واحد یا درب های اداری یا درب های طلافروشی ها باید دستگیره متحرک خارجی با دستگیره ثابت تعویض گردد.

پس از نصب قفل برقی ریموتی بر روی درب ها امکان باز کردن درب از درون توسط کلید و دستگیره و ریموت کنترل وجود دارد ولی برای باز کردن از سمت بیرون باید از کلید و ریموت کنترل استفاده کرد زیرا دیگر در بیرون درب، دستگیره ای وجود ندارد.

انواع مدل های قفل ریموت دار

  • قفل ریموت دار مقابل برقی یا زبانه دار
  • قفل ریموت دار بولت (شفتی)
  • قفل ریموت دار مغناطیسی

قفل ریموت دار مقابل برقی یا زبانه دار

قفل ریموت دار مقابل برقی یا زبانه دار برای راحتی کار خریداران استفاده می شود و به روی درب هایی نصب خواهند شد که قفل معمولی بر روی آن ها نصب می باشد. در مواردی مانند کنترل اتاق مدیران در شرکت ها و یا مطب های پزشکی این قفل های ریموتی استفاده می شود.

قفل ریموت دار شفتی

این قفل های ریموت دار بولت و یا شفتی امنیت بالایی دارند و مناسب برای درب های جواهری، مغازه طلا و صرافی می باشد.

قفل ریموت دار مغناطیسی

قفل ریموت دار مغناطیسی اندازه بزرگی دارند و از لحاظ امنیتی در حد متوسطی می باشند. قفل های آهنربایی به دلیل مصرف همیشگی برق و اندازه بزرگی که دارند در همه مکان ها مورد استفاده نمی باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>