اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


قفل


کاربردهای قفل های ریموت دار

  • قفل ریموت دار مخصوص درب اتاق مدیریت
  • قفل ریموت دار مخصوص درب ورودی شرکت
  • قفل ریموت دار مخصوص درب چوبی لابی
  • قفل ریموت دار مخصوص درب طلا فروشی ها، جواهری و یا صرافی
  • قفل ریموت دار مخصوص درب پارتیشن بانک
  • قفل ریموت دار مخصوص درب پارکینگ

نکاتی در مورد قفل ریموت دار خودرو

معمولاً در هنگام بستن دزدگیر یک قفل ریموت دار یدک به شما داده می شود که اگر سوییچ و یا قفل ریموت دار خود را گم کردید، بتوانید از آن استفاده نمایید. حتماً از فروشنده بخواهید که ریموت یدک را به شما تحویل دهد.در هنگام بستن دزدگیر از سرویس کار بخواهید که حتماً سنسور چشمی که به نور وابسته می باشد را در جلوی داشبورد خودرو نصب نماید. این چشمی ها به نور حساس می باشند و اگر نور اتاق داخل کابین خودروی شما تغییر نماید آلارم (آژیر) آن به صدا در می آید.

گاهی اوقات به علت بالا بودن میزان حساسیت، سنسور ژیروسکوپ به لرزش حساس بوده و اگر ماشین و یا گربه ای از کنار خودرو شما عبور کند، قفل ریموت دار شما به صدا در می آید و در شب باعث آزار همسایه ها می گردد. بعد از نصب دزدگیر و دریافت قفل ریموت دار حتماً بررسی نمایید که حساسیت آن اندازه معقولی داشته باشد که باعث آزار دیگران نشود.

امنیت قفل برقی ریموتی

علاوه بر ریموت کنترل از وسایل دیگر مانند کارتخوان، صفحه کلید رمز، حسگر اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره، تجهیزات خانه هوشمند و BMS می توان برای کنترل درب استفاده کرد و روی این قفل ها قابل نصب است. سیستم قفل برقی ریموت دار به صورتی است که برای چند ثانیه با استفاده از ریموت کنترل درب باز می گردد و در صورتی که شخصی وارد اتاق نشود، دوباره قفل می شود. این قفل های ریموت برقی برای مکان هایی مانند طلا فروشی و صرافی بسیار مناسب است و به دلیل نداشتن دستگیره در بیرون درب بسیار امنیت بالایی دارند. البته هنگام خروج می توانید از طریق کلید درب را سه قفله نمایید.

تعمیر قفل ریموت دار

تعمیر قفل برقی ریموت دار بسیار حساس می باشد زیرا اگر خوب کار نکند و دچار مشکل شده باشد می تواند امنیت بسیاری از ساکنان را به خطر بیاندازد. باید به این نکته توجه نمایید که تعمیرات این قفل ها به دلیل سیستمی که در آن ها به کار رفته است کار آسانی نیست و توصیه می گردد هیچ وقت آن را خودتان دستکاری نکنید. کافیست برای تعمیر قفل ریموت دار با کارشناسان تهران کلید تماس بگیرید و در تمام تعطیلات و حتی هر زمان از شبانه روز در محل خود آن ها را داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>