اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


درب ضد سرقت


خصوصیات مغزی قفل درب ضد سرقت

قفل و مغزی های درب های ضد سرقت از بخش های مهم در این درب ها می باشند و تفاوت اصلی با درب های معمولی هم در انواع آن ها است. مغزی های قفل های درب های ضد سرقت چند زبانه ای هستند و برای امنیت بالاتر این درب ها تعبیه شده اند.

هر چقدر این مغزی ها بیشتر باشند می توانند امنیت بیشتری را برای جلوگیری از سرقت انجام نماید. مغزی درب های ضد سرقت در واقع همان توپی قفل درب می باشد و فرقی با هم ندارند. شما می توانید برای درب های ضد سرقت خود از مغزی های مختلفی استفاده کنید که با توجه به نوع ساخت و کیفیت آن با قیمت های مختلفی عرضه می شود.

انواع مغزی قفل درب ضد سرقت

برای درب های ضد سرقت، مغزی قفل هایی با تنوع زیادی وجود دارد که بستگی به نوع تقاضای مشتری و مکانی که قرار است استفاده شود، تغییر خواهد نمود. نوع قفل ها که بر روی درب های ساخت ایران، ترکیه و یا چین هستند هم، با یکدیگر فرق دارد.

بهترین مغزی قفل ها ساخت کشور ترکیه می باشند که دارای عمری بالاتری از بقیه می باشند. قفل های چینی کیفیت زیاد بالایی ندارند و قفل های ایرانی هم دارای کیفیت متوسط رو به بالا می باشند. مرسوم ترین قفل ها که دارای مغزی می باشند به قفل های کلیدی معروف هستند. این قفل ها معمولاً برای منازل انتخاب خوبی حساب می گردد و باید از نوع خوبی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>