اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


درب ضد سرقت


تعمیر و تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

مهم ترین قسمت قفل های ضد سرقت بخش مغزی آن ها می باشد. می توانید در صورتی که قفل شما مشکلی ندارد جهت امنیت بیشتر آن را عوض کنید و از قفل های جدیدتر ویا ایمن تر استفاده نمایید. جهت تعویض و یا تعمیر مغزی قفل ها باید از یک متخصص این کار بهره ببرید که با انواع و اقسام قفل ها آشنایی داشته باشد.

در درب های ضد سرقت تعداد مغزی ها به دلیل امنیت بالاتر تعداد دو عدد و یا بیشتر می باشد. کارشناسان این امر توجه می کنند که با تعویض مغزی به قفل و یا بخش های دیگر آن آسیبی وارد نگردد.جهت تعویض مغزی باید پیچ های بخش بالایی قفل های درب باز شوند و پوکی به همراه کاسه رزت را از آن خارج گردد.

بعد از خروج رزت می توانید مغزی قفل را ببینید و باید جهت خارج کردن مغزی، مجدداً پیچ هایی که بر روی قفل تعبیه شده است را باز کرده و مغزی را دربیاورید. سپس باید یراق رگلاژ شده و مغزی جدید را در قفل قرار دهید. برای بخش پایینی درب نیز باید همین کار را تکرار نمود. پیشنهاد می شود جهت کار تعمیر و یا تعویض مغزی از متخصصان این امر کمک بگیرید.

تعمیر مغزی های درب های ضد سرقت

برای تعمیر مغزی های درب های ضد سرقت به مهارت و ابزارها جهت انجام کار نیاز می باشد و همچنین در بین مدل های مختلف درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی هم فرق هایی وجود دارد.درب های ضد سرقت ایرانی به دلیل اینکه پیچیدگی کمتری را نسبت به درب های ترک دارند، تعمیرات راحت تری را خواهند داشت.

معمولاً رگلاژ این درب های ضد سرقت به دلیل وجود لولاهای پنهان سخت است و باید توسط افراد و متخصصین ماهر این کار صورت پذیرد. افراد عادی نمی توانند بدون ابزار و مهارت این کار را انجام دهند و به راحتی مغزی درب ضد سرقت را تعمی

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>