اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قفل

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که هنگام باز کردن قفل درب کلید به خوبی نمی چرخد یا حتی ممکن است کلید در قفل بشکند. در این مواقع بهتر است قبل از زنگ زدن به کلیدساز سیار و مراجعه آن ابتدا روش های در آوردن کلید گیر کرده در قفل که در سایت گذاشته شده است را امتحان کنید که ممکن است خود شما بتوانید کلید شکسته در قفل را در بیاورید.

نحوه در آوردن کلید شکسته در قفل

در مرحله اول بهتر است قبل از هر چیزی اقدام به روغن کاری قفل کنید. به واقع با استفاده از روغن لولای درب یا حتی اگر در دسترس نبود از روغن خوراکی استفاده کنید. موارد مورد نیاز برای در آوردن کلید گیر کرده در قفل:

  • سنجاق سر
  • گیره فلزی کاغذ
  • انبوردست
  • دم باریک
  • پیچ گوشتی

در آوردن کلید شکسته با انبوردست و دم باریک

روش اول این است که اگر کمی از دسته کلید در بیرون از قفل مانده باشد به آرامی با انبوردست یا دم باریک دسته شکسته کلید را بگیرید و آن را در خلاف یا موافق عقربه های ساعت بچرخانید تا کلید در بیاید.

در آوردن کلید شکسته با پیچ گوشتی

این یک روش کارآمد برای زمانی است که شما قصد بیرون آوردن کلید را ندارید و تنها به دلیل عجله ای که دارید می خواهید سریعا قفل را باز کنید یا قفل درب را ببندید و به سرکار خود بروید و بعدا که برگشتید آن را در بیاورید. این تقریبا روش ساده ای است تنها کافیست آن را داخل مغزی قفل بذارید و پیچ گوشتی را در جهت درست بچرخانید تا درب باز شود یا قفل شود.

استفاده از چسب

این روش باید با دقت خیلی زیاد انجام شود و شما با یک سوزن لحاف دوزی یا سیم نازک می توانید آن را انجام دهید کافیست چسب قطره ای را به سر سوزن یا سیم نازک بزنید و آن را داخل قفل ببرید تا به کلید شکسته شده بچسبد. البته اگر بیش از حد بزنید مسلما به خود قفل میچسبد و مشکل شما دو برابر می شود.

استفاده از مته برای در آوردن کلید شکسته شده در قفل

این آخرین روش برای در آوردن کلید گیر کرده در قفل می باشد که باید کاملا قید قفل را بزنید.اما در آخر برای اینکه مانع از شکسته کلید در قفل شوید بهتر است با خرید قفل دیجیتال و اثر انگشتی این دل نگرانی ها را از بین ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>