اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


گاوصندوق


ابزار مورد نیاز برای باز کرن درب گاوصندوق و تغییر رمز آن

صفحه مدرج، شاخص عمود و شاخص مورب

  • صفحه مدرج: صفحه ای است که اعداد رمز بر روی آن درج شده و نقش اصلی را در باز کردن رمز مکانیکی گاوصندوق دارد

قفل مکانیکی گاوصندوق

  • شاخص عمود: تنها برای باز کردن درب گاوصندوق کاربرد دارد و برای تغییر رمز هیچ کاربردی ندارد.

شاخص مورب

  • این شاخص تنها برای تغییر رمز استفاده شده و هیچ کاربردی در باز کردن درب گاو صندوق ندارد. نام دیگر این شاخص، شاخص تغییر رمز است.

در اولین مرحله باز کردن گاوصندوق ابتدا باید عدد رمز تک رقمی درست در زیر شاخص عمود قرار گیرد.برای این کار باید صفحه مدرج را به سمت چپ چرخانده تا عدد رمز بر روی شاخص عمودی قرار گیرد. این عمل را چهار بار انجام دهید و در دفعه آخر عدد صفر بر روی شاخص عمودی قرار دهید. در هر مرحله چرخش صفحه مندرج را آنقدر به سمت چپ بچرخانید تا عدد صفر با شاخص عمود هم راستا شود.

پس از چهار بار چرخش و قرار گرفتن عدد صفر روی شاخص عمودی، صفحه مدرج را به سمت راست آنقدر بچرخانید تا کاملا بایستد. این چرخش حدودا نیم دور طول می کشد. حالا صفحه مندرج را با فشار بیشتری به سمت راست بچرخانید تا از توقف آن مطمئن شوید.نتیجه این کار آزاد شدن سیستم زبانه بندی است. حالا دستگیره را بچرخانید تا درب گاو صندوق به راحتی باز شود.

نحوه باز کردن درب گاوصندوق با رمز سه رقمی

برای باز کردن درب گاوصندوق با رمز سه رقمی باید صبورتر باشید. در این جا با حوصله و دقت بالا باید هر سه عدد رمز را یکی یکی وارد کنید.در این روش به جزئی نگری بیشتری احتیاج است. ابتدا یک رمز سه رقمی فرضی برای گاو صندوق شما در نظر می گیرم: 10-20-30

در مرحله اول باید صفحه مدرج به گونه ای چرخانده شود که صفر آن زیر زیر شاخص عمود قرار گیرد. در مرحله دوم باید همچنان صفحه مدرج را به سمت چپ چرخاند تا عدد اول رمز یعنی 1 (10) با شاخص عمود هم راستا شود. به طور کلی برای دادن رمز اول به گاو صندوق باید چهار بار عدد اول رمز (10) را با شاخص عمود هم راستا کرد.

نحوه باز کردن رمز مکانیکی گاوصندوق

در این بخش از کار باید 3 بار رمز دوم با شاخص عمود هم راستا شود. نکته مهم در این قسمت این است که باید برخلاف بخش قبل، صفحه مدرج به سمت راست چرخانده شود. پس شما باید صفحه مدرج را آنقدر به سمت راست بچرخانید که عدد رمز دوم (20) سه مرتبه با شاخص عمودی دقیقا هم راستا شود. در پایان این مرحله شما موفق شده اید رمز دوم را نیز وارد کنید.

رمز سوم را وارد کن

در این مرحله می خواهید رمز مکانیکی سوم (30) را به گاو صندوق وارد کنید. این مرحله مشابه با مرحله اول است یعنی صفحه مدرج باید به سمت چپ چرخانده شود با این تفاوت که در این مرحله باید رمز سوم (عدد 30) تنها 2 مرتبه زیر شاخص عمود قرار گیرد. در این مرحله شما رمز سوم را نیز به سیستم وارد کرده اید.

حالا صفحه مدرج را به سمت راست بچرخانید تا جایی که کاملا متوقف شود. وقتی صفحه مدرج متوقف شد باز هم کمی به سمت راست فشار وارد کنید تا از ثابت شدن صفحه مدرج مطمئن شوید و سیستم زبانه بندی نیز آزاد شود.در پایان می توانید دستگیره را بچرخانید و از تماشای باز شدن درب گاو صندوق لذت ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>