اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

گاوصندوق ایمن نیاز امروز هر منزل و یا شرکتی است.خرید مهم ترین ویژگی مهم هر گاوصندوقی تامین امنیت برای اشیاء و کالاها می باشد. ارزشمندترین دارایی هر خانواده و یا شرکتی معمولا داخل گاوصندوق قرار دارد.یکی از ویژگی های گاوصندوق ایمن، قابلیت نسوز بودن آن است. اگر کار شما در محلی است که هر لحظه امکان وقوع حریق و آتش سوزی وجود دارد پس باید روی ویژگی نسوز بودن گاوصندوق تمرکز بیشتری داشته باشید.

تفاوت اصلی گاوصندوق ضد سرقت و گاوصندوق معمولی در میزان امنیت آنهاست گاوصندوق های ضد سرقت علاوه بر مکانیزم پیشرفته تر قفل دارای بدنه و ساختار مستحکم تری نسبت به گاوصندوق های معمولی هستند به همین دلیل برای مکان هایی که بالاترین حد امنیت مورد نظر است مورد استفاده قرار می گیرند.

یک گاوصندوق نسوز باید بتواند حداقل نیم ساعت در برابر حرارت آتش مقاومت کند و همچنین انفجار های بزرگ را تحمل نماید. همچنین در برابر شکسته شدن، ضربه خوردن و دیلم مقاوم باشد و بسته به جنس آن قابل سوراخ شدن نباشد. گاهی پیش می آید که چشمانمان از گاوصندوق دور می شود پس باید گاوصندوق دارای سیستم هشدار دهنده نیز باشد.

در صورتی که سبک و قابل حمل است حتما باید قابلیت نصب بر روی زمین، دیوار یا کمد را داشته باشد و همچینین برای اطمینان بیشتر دارای کاربری ترکیبی باشد و چند نوع رمز برای قفل شدن در آن به کار رفته باشد.وزن سنگین در گاوصندوق یکی از مزیت ها برای گاوصندوق ایمن محسوب می شود. سنگین بودن گاوصندوق خطر جا به جا کردن را کمتر می کند. برای جا به جا کردن گاوصندوق نیاز به تجهیزات کامل، زمان برای جا به جایی دارد که این عوامل برای دزدها غیر قابل امکان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>