اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

معمولا همه برای نگهداری و حفظ وسائل قیمتی و ارزشمند از گاوصندوق استفاده می کنند، حال برای جلوگیری از سرقت گاوصندوق چه کاری باید انجام دهیم؟اولین روش جلوگیری از سرقت گاوصندوق وزن آن است. سارقان به دلیل کمبود وقت اولین کاری که به ذهنشان می رسد برداشتن خود گاوصندوق است، اگر گاوصندوق با وزن بالا خریداری کنید این امکان از سارقان گرفته می شود.

بعد از مورد وزن به ایمنی در مورد یراق آلات گاوصندوق می رسیم. دزدان اگر نتوانند گاوصندوق را حمل کنند حتما به شروع به باز کردن آن می کنند، پس بهتر است که از سیستم ضد سرقت برای جلوگیری از سرقت گاوصندوق استفاده شود. این سیستم معمولا به ضربه حساس است و به ذهن وارد شده ضربه درب قفل می شود.

برای گاوصندوق خود رمز های ساده انتخاب نکنیدبر خلاف بسیاری از سارق هایی که برای باز کردن قفل گاوصندوق ریسک نمی کنند.عده ای از سارقان مهارت بالایی در رمز گشایی و باز کردن گاو صندوق ها دارند به همینن دلیل و برای سخت تر کردن کار این افراد بهتر است تا از انتخاب رمزهای ساده ای که قابل حدس هستند برای گاو صندوق شخصی خود صرف نظر کنید.

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که در صورت سرقت گاوصندوق چه باید کرد؟ چرا که بسیار دیده شده که سارقان حرفه ای برای باز کردن قفل گاوصندوق زمان نمی گذارند و در همان مرحله اول خود گاو صندوق را به سرقت می برند. در این مرحله تنها می توان با رعایب یک نکته سارق را به دام پلیس انداخت و آن هم استفاده از ردیاب مخفی است. این ردیاب ها اندازه و وزن بسیار کوچکی دارد و به دلیل قدرت ردیابی بالایی که دارند به راحتی و حتی در دورترین نقاط شهری و روستایی قابل دسترسی هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد:
یک گگاو صندوق ۲۰۰ کیلویی چند در صد اهن دارد
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>