اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

وزن انواع گاو صندوق می تواند تأثیر بسیار زیادی در حفاظت از اشیا قیمتی داشته باشد.قطعا هرچقدر که وزن گاو صندوق بالا باشد حمل آن به هنگام ربودن سخت تر خواهد بود. در زمان های بسیار دور مردم برای نگهداری از اشیا قیمتی خود مکان های امن انتخاب می کردند. اما احتمال اینکه روزی آن مکان ها ناامن بشود زیاد بود.

امروزه با پیشرفت علم می شود جلوی گم شدن و دزدیده شدن وسایل قیمتی را گرفت. خوشبختانه گاو صندوق های متفاوت برای محافظت از هرگونه وسیله ی قیمتی و خصوصی ساخته شده است. وزن انواع گاو صندوق هرچه بیشتر باشد قطعا برای سارقان سخت خواهد بود که بخواهند آن را با خود ببرند، و این مسئله باعث امنیت بیشتر می شود.

گاو صندوق هایی که برای هتل ها استفاده می شود معمولا وزن زیادی ندارند. اکثرا این دسته از گاو صندوق ها وزن شان بین 12 تا 16 کیلوگرم می باشد. در هتل ها برای نگهداری کارت ملی، شناسنامه و یا دیگر مدارک شخصی مسافران از گاو صندوق ها استفاده می کنند.

وزن انواع گاو صندوق خانگی

گاو صندوق های خانگی جزو آن دسته ای هستند که فروش بیشتری دارند. در اکثر خانه ها گاو صندوق ها جهت حفاظت از اموال شخصی دیده می شود. وزن آنها معمولا بین 60 تا 180 کیلوگرم می باشد. ناگفته نماند که وزن سنگین تر هم برای خانه ها به فروش می رسد.فروشگاه ها مکان هایی هستند که مدارک بیشتری را دارا هستند. فروشنده گان برای این که از فاکتور ها و مدارک خود حفاظت کنند مجبور می شوند از گاو صندوق استفاده کنند. وزن طبیعی این دسته از گاو صندوق ها 150 تا 370 کیلوگرم می باشد.

وزن انواع گاوصندوق متفاوت است. باید گاو صندوق های مناسب برای یک مکان خاص انتخاب شود. موسسه های یا مکان های اداری بیشترین پرونده ها دارا هستند و اغلب مدارک محرمانه ی زیادی در اختیار دارند. گاو صندوق های اداری برای حفظ کردن اطلاعات شخصی استفاده می شود. وزن این دسته از گاو صندوق ها 220 تا 1000 کیلوگرم می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>