اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

قطعا اکثر افرادی که قصد خرید گاوصندوق را دارند برایشان برند محصولی که خریداری می کنند مهم است، جنس گاوصندوق نیز جزو مواردی است که برای مشتریان اهمیت زیادی دارد، قفل گاو صندوق هرچه پیشرفته باشد امنیت آن نیز بیشتر می شود، اگر بهترین و بدترین نوع قفل گاو صندوق را نتوان تشخیص داد قطعا دچار مشکل خواهیم شد مثلا پایین بودن کیفیت قفل باعث می شود تا سارقین گاو صندوق را به راحتی باز کنند و اجناس گران قیمت را با خود ببرند.

فقط وجود گاوصندوق برای امنیت از اشیا کافی نیست.نوع قفل گاو صندوق و وزن گاو صندوق نیز تأثیرات زیادی دارد. از آنجایی که شناخت بهترین و بدترین نوع قفل گاو صندوق اهمیت زیادی دارد، تولیدکننده گان برای ساخت قفل های پیشرفته با امنیت بالا تلاش می کنند.قفل کلیدی گاو صندوق خیلی ساده و معمولی است.

در واقع می توان گفت که اگر این نوع قفل ها را از نظر بهترین و بدترین نوع قفل گاو صندوق بررسی کنیم باید بگویم که امنیت زیادی را پشتیبانی نمی کند.در اتاقی که گاو صندوق وجود دارد اگر کلید آن در دسترس باشد هرکسی می تواند به راحتی آن را باز کند و این بسیار تهدید کننده می باشد.

راه های دیگر تشخیص

یکی دیگر از راههای تشخیص بهترین و بدترین نوع قفل گاوصندوق، بررسی قفل های ترکیبی-مکانیکی می باشند. نسبت به قفل های کلیدی پیچیده تر می باشند. طراحی این نوع از قفل های به گونه ای است که امنیت را بالا می برد. با این همه انواع دیگری هستند که پیشرفته تر و کاربردی تر از این نوع قفل ها هستند. قفل های ترکیبی-الکترونیکی به گونه ای طراحی شده اند که هم کار کردن با آن راحت است و هم امنیت بالایی دارد.

در این نوع می توان به صورت دلخواه رمزی برای گاوصندوق خود تعیین کرد. این کار توسط صفحه کلیدی که بر روی گاو صندوق نصب شده است انجام می گیرد. کلید اضطراری برای این نوع از بهترین و بدترین نوع قفل گاوصندوق در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد. قفل بیومتریک طراحی فوق العاده ای دارد. ترکیبی از کلید های مکانیکی و دیجیتالی می باشند. به صورت رمزی استفاده می شوند. در صورت فراموشی رمز می توان از طریق اثر انگشت و یا شبکیه ی چشم، گاو صندوق را باز کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>