اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

خیلی از افراد همیشه امنیت محیطی که در آن قرار دارند را مهم ترین مسئله می دانند، در برخی از خانه ها اشیا قیمتی وجود دارند که لازم است آن ها را در مکان امن نگهداری کنند، باید اول با انواع گاو صندوق ها آشنا شد و کارایی آنها را بررسی کرد و سپس در صورت نیاز خرید خود را انجام داد، برای انتخاب گاوصندوق موسسات باید چندین نکات ضروری را رعایت کرد.

نکات مورد نیاز در خرید گاو صندوق موسسات

گاو صندوق ها براساس کاربرد هایشان دسته بندی می شوند. گاو صندوق موسسات نیز برای شرایط خاص طراحی شده است. اول باید تعیین کرد که برای چه منظوری و چه مکانی گاو صندوق باید خریداری شود. برای خرید گاو صندوق موسسات باید اندازه ی آن را هم در نظر گرفت. اندازه ی آن براساس آنچه که قرار است در داخل گاو صندوق موسسات قرار بگیرد بررسی می شود.

معمولا در داخل گاوصندوق موسسات مدارک، فاکتورها و پرونده ها قرار می گیرد. معمولا برای موسسات و مکان ها عمومی از گاو صندوق های نسوز استفاده می کنند. مدارکی که داخل گاو صندوق موسسات جا داده می شوند خیلی با ارزش هستند و باید در امنیت کامل نگهداری شوند. گاو صندوق های نسوز باعث می شود تا به هنگام آتش سوزی مدارک و یا پول ها در امان باشند.

قفل گاوصندوق موسسات

قفل هایی که برای گاو صندوق موسسات استفاده می شوند در اولویت قرار دارند. چون باید کاملا از نظر امنیتی پشتیبانی بشوند. معمولا سیستم های مکانیکی بر روی درب های گاو صندوق موسسات نصب می شود. رمز دیجیتالی و اثر انگشت برای رمزگشایی گاوصندوق موسسات کاربرد دارد.

معمولا برای امنیت بیشتر از گاو صندوق های سنگین تر استفاده می کنند. رعایت کردن این موارد باعث می شود تا در برابر سرقت امنیت زیادی داشته باشند. اگر گاو صندوق موسسات به زمین فیکس شوند حمل کردن آن غیر ممکن می شود و این ویژگی می تواند بهترین محافظ در برابر سرقت باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>