اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

گاوصندوق مدارک یا Document safes همان طور که از نامش مشخص است یک گاوصندوق امن برای نگهداری اسناد و مدارک است. کاربرد آن کاملا مشخص است. یک جعبه نسوز و ضد آب که دارای قفل مکانیکی یا دیجیتال است. فضای داخلی برای نگهداری اسناد و مدارک کاغذی است و اغلب برای فایل هایی مانند CD، DVD و فایل های دیجیتال طراحی شده است.این گاوصندوق محصولی با ابعاد و وزن کم است که به راحتی در هر محیطی قرار می گیرد.

نسوز بودن و ضدآب بودن و انتخاب قفل مناسب در گاوصندوق های مدارک جزء نکات مهمی است که باید در نظر داشته باشید. برخی از موارد اگر در گاوصندوق مدارک اعمال نشود گاوصندوق شما تفاوتی با یک صندوقچه معمولی نمی کند و صرفا هزینه اضافی بابت یک وسیله نا امن پرداخت کرده اید.

نسوز بودن برای گاوصندوق مدارک الزامی است

گاوصندوق مدارک مانند هر گاوصندوق دیگری باید نسوز شده باشد. آتش سوزی همیشه غافل گیر کننده است. اگر قرار گاوصندوق مدارکی بخرید که نسوز هم نیست، هزینه اضافی نکنید. یک صندوقچه معمولی یا حتی یک کیف می تواند کار شما راه بندازد.

اگر بین مدارک شما، اقلامی مانند فلش، سی دی، هارد دیسک و اقلام این چنینی وجود دارد در انتخاب خود دقت کنید. چرا که بحث رطوبت در نگهداری این اقلام مهم است و رطوبت بالای 80% به این اقلام آسیب می زند. درباره نسوز بودن گاوصندوق فراموش نکنید که صرفا به گفته فروشنده اعتماد نکنید.گاوصندوق شما حتما باید توسط استاندارد های معتبر تایید شده باشد.

به ضد آب بودن گاوصندوق توجه کنید

در خرید محصولاتی که دارای استاندارد های ضد آب هستند عموما با دو اصطلاح روبه رو می شویم، Water proof و water resistance.شما برای یک گاوصندوق مدارک احتیاج به استاندارد واترپروف دارید. وقتی گاوصندوق واترپروف باشد یعنی در زیر حجم مشخصی از آب، مثلا 70 اینچ به مدت مشخص مثلا 40 دقیقه مقاوم است.

انتخاب نوع قفل

با توجه به سرعت دسترسی به مدارک، قفل های دیجیتال انتخاب مناسب تری هستند. قفل های مکانیکی و کلید دار عموما انتخاب مناسبی برای یک این نوع گاوصندوق ها نیستن. البته موضوع انتخاب نوع قفل کاملا سلیقگی است. اگر سابقه زیادی در گم کردن کلید دارید، پیشنهاد می کنیم دنبال قفل های مکانیکی نباشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>