اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

اینکه گاوصندوق شما چقدر در برابر سرقت مقاوم است بسته به مواردی مانند سیستم رمزنگاری، زبانه ها و حتی ضخامت فولاد گاوصندوق متغییر است. میانبر راحت و مطمئن برای اطمینان از ضدسرقت بودن محصول استناد به استاندارد امنیت RSC است.حداقل میزان مقاومت گاوصندوق در آتش سوزی یک ساعت در دمای بالای 800 درجه است که توسط استاندارد های معتبر مانند UL تایید شده باشد.

یکی از ویژگی گاوصندوق خانگی برای استفاده در خانه وزن آن می باشد. چرا که سارق در درجه اول وقت خود را صرف باز کردن گاوصندوق نمی کند و قصد بردن گاوصندوق را می کند. توصیه می کنیم حداقل وزن انتخابی برای گاوصندوق خانگی 200 کیلوگرم باشد.

البته برای منازل آپارتمانی نه ویلایی. برای خانه های ویلایی باید گاوصندوق خانگی سنگین تری را انتخاب کنید چرا که سارق فضای بیشتری برای جابه جایی گاوصندوق شما دارد.همچنین توجه داشته باشید که حتی الامکان آن را به جایی متصل کنید، مخصوصا در گاصندوق هایی که سبک هستند و حمل آنها راحت تر است. مثلا به زمین پیچ کنید یا داخل قسمتی از منزل پنهان کنید.

سیستم رمزنگاری امن و مناسب

در گاوصندوق های خانگی سیستم رمزنگاری باید غیرقابل نفوذ باشد. علاوه بر بحث امنیت سیستم رمزنگاری، کاربری ساده، دقت بالا و سرعت عملکرد مناسب نیز مهم است.

کاربرد آسان و راحت، از دیگر ویژگی گاوصندوق خانگی

در انتخاب بهترین گاوصندوق خانگی مسئله ای که شاید زیاد برای برخی مفید نباشد راحتی استفاده از گاوصندوق است. که انتخاب این نوع گاوصندوق در گرو دو عامل مهم است یکی میزان کارایی یک گاوصندوق برای شما و دوم میزان هزینه ای که باید برای خرید گاوصندوق پرداخت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>