اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

پیشرفت تکنولوژی، سبک زندگی در عصر جدید و ارتقا سطح زیبایی شناختی جامعه، باعث شده عامل طراحی و زیبایی حتی در خرید وسایل امنیتی مثل گاوصندوق (که عموما به عنوان محصولی زمخت در ذهن ما جای گرفته) به عنوان مسئله ای مهم در تصمیم به خرید تبدیل شود.

گاوصندوق دکوراتیو خانگی محصولی صرفا زیبا و تجملی نیست. همچنین لازم است بدانید که هرچند قیمت بعضی از این صندوق ها بسیار بالاست، اما در این رده محصولاتی هم وجود دارند که با هزینه ای مشابه با گاوصندوق های معمولی قابل خریداری هستند.

هنگام انتخاب یک گاوصندوق دکوراتیو خانگی چه مواردی را باید مد نظر داشته باشیم؟

محصولات دکوراتیو برندهای معتبر عموما ویژگی های نسوز و ضد سرقت بودن را توامان با هم دارند. بنابراین در اینجا صرفا به بیان نکاتی که به انتخابی بهتر منجر می شوند می پردازیم. وقتی حرف از طراحی و دکوراسیون به میان می آید، ابعاد گاوصندوق اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

میزان حجم و اندازه ی مدارک و وسایل خود را تخمین بزنید و بعد نقاطی از خانه که قرار است گاوصندوق شما آنجا قرار بگیرد را هم اندازه گیری کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.براقی سطوح، رنگ اتوماتیک شفاف و یکدست، پارچه ها و روکش های پلی استر میکروفیبر ضد آب، استفاده از قفل های دیجیتال یا سیستم های ایمنی بایو متریک (اثر انگشتی) مشخصه هایی هستند که باید به دنبال آنها باشید.

از شخصی سازی بیش از حد پرهیز کنید. ممکن است در آینده بخواهید رنگ ها، چیدمان و حال و هوای خانه را تغییر دهید. برای مثال ممکن است بخواهید با استفاده از تزیینات چوبی حال و هوای خانه را از مدرن به سنتی تغییر دهید. گاوصندوق خانگی دکوراتیو را نباید بگونه ای انتخاب شود که تنها با فضای فعلی همخوانی داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>