اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

امروزه بسیاری از واحد ها در تلاش برای بهره بردن از علم روز می باشند تا بتوانند بهترین و امن ترین گاوصندوق ها را تولید کنند. برخی از افراد بر این عقیده اند که گاوصندوق ها باید دارای وزن بسیاری باشند تا قابلیت حمل در آنها بسیار کم باشد اما برخی دیگر این موضوع را نقض می کنند و بر این عقیده اند که گاوصندوق ها باید قابلیت حمل داشته باشند تا در صورت لزوم اقدام به جابه جایی آنها نمود.

البته بیشتر گاوصندوق ها از نوع گاوصندوق قابل حمل می باشند اما نوع حمل کردن آنها بسیار متفاوت می باشد. به دلیل این تناقض ها بیشتر واحد های تولیدی گاوصندوق ها اقدام به تولید گاوصندوق قابل حمل کرده اند که در اینجا مختصر توضیحی درباره ی آنها خواهیم داد.برای شناخت در مورد گاوصندوق قابل حمل در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که برای خرید این نوع گاوصندوق ها لازم است به قابلیت جا به جایی آنها دقت کنیم و از کارشناسان فروش گاو صندوق کمک بگیریم.

انتخاب بهترین گاوصندوق قابل حمل با توجه به ارزش کالایی که در آن قرار میدهیم متفاوت خواهد بود.برای اینکه بتوانیم در انتخابمان دچار مشکل نشویم واز انتخابمان پشیمان نشویم لازم است که تمامی نکات مهم در خرید آنها را مورد نظر قرار دهیم.باید دانست که هدف از انتخاب این نوع گاوصندوق دقیقا پنهان کردن چه نوع اشیایی می باشد. مثلا اگر شغل شما طلا فروشی است مشخصا باید گاوصندوقی تهیه کنید که فضایب یشتری داشته باشد و از امنیت بالاتری برخوردار باشد.

یا اگر هدف شما از خرید گاوصندوق نگه داری مدارک مهم مثل اسناد و مدارک ملکی و یا اسناد ازدواج و پاسپورت و از این نوع مدارک می باشد معمولا شما به گاوصندوق مدارک نیاز دارید. گاوصندوق مدارک، گاوصندوق قابل حملی است و نوع خانگی آن از نوع ساده است که دارای قفل های دیجیتالی است و نوع مرغوبی از گاوصندوق ها به حساب می آید.

برای گاوصندوق قابل حمل خود یک فضای نگهداری مناسب در نظر بگیریم که با وجود خانه های کوچک امروزی بهتر است جایی ثابت و پنهان برای گاوصندوق خود در نظر بگیرید که قابل دید همگان نباشد. به طور معمول گاوصندوق قابل حمل از جنس فلزی سبک ساخته می شود تا بتوان به راحتی آن را جا به جا کرد.

اما از طرفی این نوع گاو صندوق ها از امنیت بالاتری برخوردار باشند زیرا احتمال سرقت آنها بیشتر است و لازم است که در آنها از قفل های دیجیتالی یا اثر انگشتی بکار برده شود تا احتمال به سرقت بردن آنها پایین تر آید. اگر گاوصندوق قابل حمل خود را در خانه نگه می دارید توصیه می شود هرچند وقت یکبار به آن سر بزنید.

کاربرد

بسیاری از افراد از گاوصندوق قابل حمل بسیار استقبال نموده اند. این نوع از گاوصندوق ها دارای انواع متعددی می باشند که کاربرد های مشترکی برای افراد خواهند داشت. بسیاری از افراد براین عقیده اند که گاهی ممکن است اشخاص برای مدت طولانی سفری را در پیش داشته باشند. اگر گاوصندوق قابل حمل داشته باشند دیگر نگران مدارک و اسناد مهم خود نخواهند بود و به راحتی اقدام به جابه جایی گاو صندوق خود می کنند. برخی از گاوصندوق ها نیز وجود دارند که در سایز های بسیار کوچک تعبیه شده اند و قابلیت حمل در آنها بسیار مشهود می باشد.

قابلیت ها

شاید این نوع از گاوصندوق ها قابلیت های فراوانی برای اشخاص در پی داشته باشند. این که اشخاص به راحتی می توانند اقدام به حمل این گاوصندوق ها کنند یکی از قابلیت های این محصولات به شمار می رود. در دسترس بودن مدارک و اموال در هر زمان و هر مکانی می تواند یکی از قابلیت های این گاوصندوق ها به شمار آید. یکی دیگر از گاوصندوق ها ی قابل حمل با عنوان گاوصندوق های خانگی یا هتلی معروف می باشند.

ویژگی ها

همانطور که انواع گاوصندوق ها دارای ویژگی های خاصی می باشند در این نمونه از گاوصندوق ها نیز شما شاهد بسیاری از ویژگی ها خواهید بود. یکی از ویژگی های این گاوصندوق ها ضد سرقت بودن آنها می باشد. در بسیاری از موارد دیده شده است که این گاوصندوق ها از برخی گاوصندوق های سنگین وزن بسیار کارآمد تر بوده اند. البته می توان برخی از این گاوصندوق ها را نیز به غیر قابل حمل هم تغییر داد.

در بسیاری از این گاوصندوق ها پیچ هایی تعبیه شده است که توسط آنها این گاوصندوق قابل حمل به دیوار ها پیچ می شوند و قابلیت جابه جایی خود را از دست خواهند داد. البته باید در نظر داشت که نسوز بودن، ضد سرقت بودن، سهولت دسترسی اشخاص مالک به مدارک، از ویژگی های این گاوصندوق ها خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>