اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

یکی از مشکلاتی که سارقین گاوصندوق رمزی مکانیکی با آن مواجه اند این است که هیچ فردی به غیر از صاحب آن نمی تواند آن را باز کند. در صورتی که رمز گاوصندوق مکانیکی خود را فراموش کرده باشید باید با استفاده از آچار مخصوص آن درب گاوصندوق خود را باز کنید. گاوصندوق رمزی مکانیکی را از سه طریق می توان باز کرد که شامل اثر انگشت، وارد کردن رمز و همین طور کلید مکانیکی دستی برای مواقع ضروری است.

مزایا

از مزایای گاوصندوق های اثر انگشتی این است که به علت منحصر به فرد بودن اثر انگشت هر فرد، این مدل گاوصندوق از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از بهترین گزینه های خرید برای حفاظت از اموال و اشیا گران قیمت در خانه و برقراری امنیت در محیط کاری می باشد.

در ضمن اگر شما فرد پرمشغله و فراموش کاری هستید که معمولا رمز گاوصندوق خود را فراموش می کنید و دچار دردسر می شوید می توانید با خرید گاوصندوق رمزی مکانیکی که از طریق اثر انگشت باز می شود نیازی به حفظ کردن رمز خود ندارید. برای باز کردن این نوع گاوصندوق، کافیست انگشت تان را روی سنسور بگذارید تا به محتویات داخل گاوصندوق دسترسی پیدا کنید. این ها پاره ای از ویژگی های گاوصندوق می‌باشد.

برتری گاوصندوق رمزی مکانیکی نسبت به گاوصندوق رمزی دیجیتالی

در گاوصندوق رمزی دیجیتالی بازکردن رمز آن تا حدودی امکانپذیر است بنابراین سارقین با داشتن وقت کافی می توانند آن را باز کنند همچنین با کلید هم اگر قفل ساز حرفه ای باشد می تواند آن را باز کند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که عامل تعیین کننده امنیت گاوصندوق قفل آن می‌باشد و در این نوع گاوصندوق برای عوض کردن و تغییر رمز آن باید با داشتن وقت کافی آچار مخصوص آن را تغییر داد.

بنابراین امروزه از گاوصندوق دیجیتالی استفاده می کنند که این کار راحت تر انجام می‌شود. فقط با زدن یک دکمه می توان رمز را تغییر یا اضافه کرد البته از لحاظ قیمت گاوصندوق رمزی مکانیکی مناسب تر می‌باشد که برای استفاده در خانه و محیط های کوچک مثل مغازه و….. می توان با قیمت پایین تری آنها را تهیه کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>