اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

شاید برایتان جالب باشد که گاوصندوق نسوز اداری چیست؟ چه استفاده ای می تواند داشته باشد. اگر به داشتن گاوصندوق نسوز اداری فکر می کنید؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که به طور متوسط تعداد خبرهای روزانه درباره آتش سوزی تقریبا دو برابر تعداد خبرهایی است که هر روز در مورد سرقت واحدهای مسکونی و اداری منتشر می شود. در حادثه ی حریق تنها مدت زمانی کوتاه لازم است تا صدمات جبران ناپذیری به مدارک و اسناد شما وارد شود.

گاو صندوق نسوز اداری نه تنها از وظیفه حفاظت از دارایی های شما در برابر سارقان، که البته وظیفه اصلی هر گاوصندوقی است به خوبی برمی آید که خاطرتان را از حفظ امنیت مدارکتان در برابر حریق هم راحت می کند. از دید برخی خرید گاوصندوق نسوز اداری حتی نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید.پول نقد، چک، طلا و جواهر، سی دی، فلش و مدارکی مغناطیسی هرکدام برای حفاظت در برابر آتش سوزی به گاوصندوق خاص خودشان احتیاج دارند.

نکات قبل از انتخاب و خرید گاوصندوق نسوز اداری

مدارک و اسناد شما بسیار ارزشمند هستند. بسیاری از گاوصندوق ها «برچسب نسوز» را دارند اما واقعیت اینجاست که نمی بایست صرفا به این برچسب اکتفا کنید. علاوه بر ثبت بودن در فهرست UL، باید مدت زمانی که گاوصندوق در برابر حریق دوام می ورد نیز مشخص باشد. اگر این زمان آستانه کمتر از 30 دقیقه بود خیلی سریع از خرید منصرف شوید. مدت زمان مقاومت محصول در آتش یک ساعت مشخص شد.

بسیاری از گاوصندوق ها «برچسب نسوز» را دارند اما آنقدرها هم نسوز نیستند! آستانه دمای داخلی نیز بسیار مهم است. گاوصندوق نسوز اداری دارای قفل های مکانیکی عموما انتخاب مطمئن تری برای محصولات نسوز هستند؛ چرا که معمولا دیرتر از قفل های دیجیتال در اثر حرارت از بین می روند.البته که این موضوع می تواند تحت الشعاع میزان همین نسوز بودن صندوق و کیفیت قفل و سیستم رمزدهی آن قرار بگیرد.

در انتخاب انواع مختلف گاوصندوق اداری نیز درست مانند محصولات خانگی و صنعتی می بایست فضایی که در اختیار دارید و حجمی که به آن نیاز دارید را مشخص کرده و همچنین مدارکی که قصد نگهداری از آنها را دارید تعیین کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>