اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

گاوصندوق رمزدار یکی از این انواع گوناگون می باشد. گاوصندوق جعبه و صندوقچه ای مستحکم می باشد که دارای جنس فولادی است و جهت نگهداری پول نقد، مدارک، اشیا قیمتی و هرچیزی که بسیار برای افراد ارزشمند باشد، استفاده می شود.

گاوصندوق دارای انواع گوناگونی می باشند، هر گاو صندوقی ویژگی های مخصوص به خود دارد و با گذشت زمان گاو صندوق ها پیشرفته تر شده اند.گاو صندوق رمز دار یکی از عمومی ترین و ساده ترین و همچنین قدیمی ترین گاو صندوق ها می باشد.

ویژگی های گاوصندوق رمزدار

گاوصندوق رمزدار یکی از انواع صندوقچه ها و گاو صندوق ها می خباشد که قدیمی تر از انواع دیگر است و استفاده ی آن بیشتر در گذشته رواج داشته است. سیستم ایمنی گاو صندوق رمز دار به صورت مکانیکی می باشد. برای قفل کردن این صندوقچه ها از صفحه های عددی استفاده می شود و می توانید با چرخاندن این صفحات عددی رمز را انتخاب کرده و در زمان آینده آن را باز کنید.

زمانی که قصد خرید گاوصندوق را دارید باید ابتدا در نظر بگیرید که این صندوقچه ها برای چه مکانی قرار است استفاده شود. زیرا گاوصندوقی که برای منزل شخصی، فروشگاه کامپیوتر و موبایل و یا برای یک صرافی و طلا فروشی خریداری می شود قطعا با یک دیگر متفاوت می باشند. گاوصندوق رمزدار را می توانید در اندازه های مختلفی خریداری کنید.

میزان امنیت مورد دلخواه شما از گاو صندوق رمز دار از دیگر عواملی می باشد که در زمان خرید آن باید به آن دقت کنید. ایمنی در برابر آتش سوزی، ایمنی در برابر سرقت جزء مهم ترین ایمنی هایی می باشد که هر گاو صندوقی باید آن ها را دارا باشد. به همین سبب قبل از خرید هر گاوصندوقی حتما باید اطلاعاتی در برابر آن ها به دست آورید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>