اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گاوصندوق

گاوصندوق ضد ضربه گاو صندوقی است که در برابر ضربات متعدد هر شی مقاوم می باشد. این گاو صندوق طبق استاندارد های موجود ساخته شده و در برابر حرارت و آتش سوزی مستحکم می باشد. گاو صندوق وسیله ای برای نگهداری اشیا قیمتی و گران قیمت می باشد به همین جهت باید باید جنسی بسیار محکم داشته باشید. گاو صندوق در واقع صندوقچه و یا قفسه ای مستحکم و مقاوم می باشد که ضد ضربه و فلزی و همچنین نسوز است. گاو صندوق ضد ضربه یکی از انواع گاو صندوق ها می باشد.

آشنایی با گاوصندوق ضد ضربه

گاوصندوق ضد ضربه از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این اجزا شامل بتن، ورق های فولادی برای بدنه و یا درب گاو صندوق، ساختار شبکه میلگرد برای داخل بدنه گاو صندوق، رنگ های الکترو استاتیک، قفل هایی پره ای با بدنه ای فولادی، زبانه های فولادی و … می شود.

اگر قصد خرید گاوصندوق ضد ضربه را دارید حتما قبل از خرید مکان مورد نظر را انتخاب کنید و با توجه به آن اندازه و مدل آن را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده در منزل شخصی خود و یا فروشگاه را دارید می توانید از گاو صندوق های ارزان قیمت تر استفاده کنید و ایمنی نسبی آن ها برای شما کافی می باشد.

اما اگر قصد استفاده ی آن در صرافی و یا فروشگاه های بزرگ را دارید باید از گاو صندوق هایی با ایمنی بالا تر استفاده کنید تا با اطمینان خاطر اشیا گران بها خود را در آن نگهداری کنید. در زمان خرید به چند ویژگی مهم گاو صندوق ضد ضربهحتما باید دقت کنید.

از مهم ترین آن ها می توان به سیستم های هشدار دهنده، بدنه ی ضد ضربه و ضد انفجار، خدمات شرکت تولید کننده گاو صندوق ضد ضربه، پشتیبانی شرکت در صورت فراموشی رمز گاو صندوق اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>