اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارخانه فولاد کبکان مشهد در دهه ی 1330 تأسیس گردید. این مجتمع در ابتدا یک کارگاه ریخته گری ساده بود که توسط آقای حبیب شکفته راه اندازی شد.

صنعتی_شکفته_مشهد

این کارگاه ساده با هدف تولید انواع لوازم ریخته گری و لوازم سنجش آغاز به کار کرد؛ اما با تلاش و همت بلند موسس آن توانست روز به روز به پیشرفت نماید و به تولیدات خود بیفزاید.

نقطه اوج پیشرفت این کارگاه کوچک در دهه 1360 بود که با تدبیر و مدیریت درست و با توجه به نیازهای روز مردم در کشور، توانست قطعات تولیدی بسیاری از کارخانجات مهم و حیاتی را در کشورتولید نماید.

از جمله این کارخانجات می توان به قطعات و ملزومات مورد نیاز در خطوط تولید نیشکر، قطعات اتومبیل سازی و ماشین های کشاورزی، قطعات ریلی در صنعت راه آهن و قطعات فورج اشاره کرد.

در اواخر دهه 60، این شرکت رو به تولید انواع مقاطع فولادی آورد و در اواسط دهه 70 توانست موفق به تولید و ساخت انواع ماشین های تهیه نورد در کشور شود و از این طریق توانست مقاطع مورد نظر خود را از طریق ماشین های نورد که حاصل طراحی خود شرکت بود تهیه و تولید نماید.

گروه صنعتی شکفته مشهد در نهایت در سال 1388 به عنوان یک کارخانه تولیدی در مشهد شناخته شد. این کارخانه در کیلومتر 20 جاده مشهد قوچان و در شهرک صنعتی فناوری های برتر واقع شده است.

تاکنون نمایشگاه های زیادی را در سطح کشور از جمله در تبریز برای معرفی محصولات خود برپا کرده است.

مدیر عامل کنونی این شرکت بزرگ تولید کننده محصولات فولادی آقای محمد شکفته است؛ و میزان ظرفیت تولیدی آن 100000 تن در سال می باشد.

تولیدات اصلی این کارخانه شامل انواع نبشی شکفته مشهد و ناودانی است.

معرفی انواع ناودانی گروه صنعتی شکفته:
گروه صنعتی شکفته مشهد، موفق شده است که انواع ناودانی بال شیب دار با طول ثابت 6 متر و اوزان متفاوت 22، 33، 40، 55 و 66 را تولید نماید.

اصطلاحا این نوع از ناودانی ها با اوزان ذکر شده به عنوان ناودانی های بال شیب دار سبک نامیده می شوند.

استانداردها:
این کارخانه انواع ناودانی های بال شیب دار را بر طبق آخرین استانداردهای بین الملی DIN 1026-1 / DIN EN 10279 آلمان و GOST 8240 روسیه و ملی INSO 4477-1 تولید می کند.

این نوع از ناودانی ها از فولاد نورد گرم تولید می شوند. در تولید گروه صنعتی شکفته مشهد در تولید این نوع از ناودانی حداقل تلورانس را رعایت می کند.

یکی از روش های مورد استفاده برای جلوگیری از خوردگی آنها بکارگیری ابکاری گالوانیزه گرم وسرد می باشد.

ناودانی بال شیب دار سبک، موارد مصرف بسیار متعددی در صنعت و ساختمان دارد که از آن جمله می توان به استفاده از آن در پل، خرپا، ستون، تیر و غیره اشاره کرد.

آشنایی با انواع نبشی گروه صنعتی شکفته مشهد:
از محصولات تولیدی دیگر این گروه صنعتی نبشی است. در این کارخانه نبشی شکفته بال مساوی در سایزهای متنوع و طولهای مساوی 6 متر تولید می شوند.

این نوع نبشی از فولاد نورد گرم تولید می شود و در تولید آن از فولاد کم کربن استفاده می گردد.

استانداردها:
تولیدات کارخانه نبشی شکفته مشهد مطابق با آخرین استاندارهای DIN EN 10056 - 1,2 در آلمان و استاندارد بین المللی ISO 657 - 5 می باشد.

برای مقاومت این مقطع فولادی از آبکاری گالوانیزه گرم وسرد استفاده می گردد تا در برابر خوردگی و فرسایش در مقابل آب و هوا محافظت گردد.

نبشی بال مساوی در انواع پروژه های عمرانی ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

که از آن جمله می توان به استفاده از آن در تیرآهن ها به عنوان بیم باربر، اتصالات ستون ها به صفحات فندانسیون در عرصه ساختمان سازی، در ستون ها و خرپاها و در پروژه های عمرانی شهری برای ساخت پل ها جهت اتصال پل ها به ستون ها و موارد متععد دیگر اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین شیبانی:
سلام تولید کننده دستگاه‌های بدنسازی در مشهد هستیم ضایعات ورق ولوله زیاد داریم الان حدود ۸تن میشه گفتن شما خرید میکنین میخواستم ببینم چه قیمت برمیدارین وپرداختیهاتون به‌ چه‌ صورته. ؟
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

سخدری :
سلام خسته نباشید من انبار اهن دارم خواستم باهاتون کارکنم میخواستم قیمت هاتون رو بدونم چجوری قیمت هرروز شماره داشته باشم هر هفته تقریبا ده تن دارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

امیر مقدم:
با من تماس بگیرید ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>