اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت فولاد سیادن ابهر در سال 1385 به مدیریت بهروز کارگر قناتی با استاندارد ملی 3132 تولیدات خود را آغاز نمود.

سیادن_ابهر

شرکت فولاد ابهر شامل خط تولید مقاطع و تولید کننده میلگردهای آج دار گرید A2 و A3 سایزهای 10 الی 22 و از تولیدکنندگان برتر استان زنجان می باشد.

این مجموعه در زمینی به مساحت 24000 متر مربع شامل ساختمان های اداری، خط تولید، انبار نگهداشت محصولات تولیدی و زمینی به مساحت 7000 متر مربع برای امور کاربری در نظر گرفته شده این مجموعه با تولیدات خود توانسته زمینه ساز اشتغال 250 نفر به صورت مستقیم و اشتغال 500 نفر به صورت غیر مستقیم شود.

میلگرد فولاد ابهر با ظرفیت تولید 288000 تن در سال محصولات خود را از طریق بازار و بورس کالا عرضه می نماید.

محصولات فولاد ابهر:
طبق قوانین اصلاح و مقررات در سال 1371 شرکت فولاد سیادن ابهر موفق به دریافت پروانه علامت استاندارد میلگرد آج دار گرم نوردیده با علامت سیادن شد پس از اخذ مجوزهای لازم، مجموعه فولاد ابهر فعالیت های خود را آغاز نمود.

در حال حاضر این مجموعه از تولیدکنندگان میلگردهای آج دار از نوع موازی و جناغی می باشد.

بخش عظیم محصولات این مجموعه به صورت تجاری در بورس کالا عرضه می شوند. از مهم ترین فعالیت های کارخانه فولاد سیادن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میلگرد.
  • بیلت فولادی.

استانداردهای میلگرد زنجان:
در هر کشوری بنا بر سیاست های صنعتی و تصمیمات فولادسازان استانداردهای متفاوتی برای تولید محصولات فولادی چون میلگرد وجود دارد و هر استاندارد دارای یکسری خصوصیات شیمیایی، مکانیکی و فنی منحصر به فرد خود است.

کارخانجات تولید کننده میلکرد ایران بر اساس استانداردهای اروپایی نسبت به تولیدات خود اقدام می کنند که اصولا در سه دسته A1، A2 و A3 قرار می گیرند.

میلگرد شرکت فولاد سیادن ابهر نیز با بهره گیری از تکنولوژی روز در گریدهای A2 و A3 از خط تولید خارج می گردد.

کارخانه فولاد ابهر:
این محصولات عموما برای ساختمان سازی، صنعت و خاموت زنی مناسب هستند. محصولات آج دار گرید A2 با با تنش جاری 3400، تنش گسیختگی 5000 و تغییر شکل 19 درصد می باشد.

میزان کربن به کار رفته در این گرید نسبت به نوع A3 پایین تر است و به عنوان محصولی نیمه خشک در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

از خصوصیت ظاهری این میلگرد می توان به آج های موازی روی میلگرد اشاره کرد. حتی الامکان سعی شود روی این محصول جوشکاری صورت نگیرد.

اگر به دنبال محصولی مطلوب برای خاموت زنی هستید گرید A2 میلگرد ابهر را توصیه می کنیم.

میلگرد گرید A3 یکی دیگر از محصولات شرکت فولاد سیادن ابهر با تنش جاری 4000 و تنش گسیختگی 6000 با تغییر شکل 14 درصد می باشد.

میزان کربن به کار رفته در ترکیبات شیمیایی این محصول در بالاترین سطح خود است بر همین اساس به عنوان میلگردی خشک شناخته می شود.

با توجه به تردی محصول، عملیات جوشکاری روی آن اکیدا ممنوع می باشد همچنین در مواردی چون تغییر شکل میلگرد، جوشکاری و یا مصارف آهنگری کارایی ندارد.

افتخارات و دستاوردهای سیادن ابهر:
این مجموعه در سال 1390 به عنوان کارآفرین برتر استان زنجان و واحد نمونه صنعت و معدن و در سال 1391 موفق به اخذ نشان عالی مدیریت شد.

کارخانه فولاد سیادن ابهر در کیلومتر هفت جاده تاکستان شهرستان ابهر زنجان واقع شده است.

میلگرد سیادن ابهر در زمره تولیدات با کیفیتی قرار دارد که بخشی از بورس کالا را به خود اختصاص داده و نسبت قیمت و کیفیت آن موجب شده جایگاه خوبی در بازار داخلی ایران به دست آورد.

شرکت فولاد ابهر تولیدات با کیفیت، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، بهره گیری از کادر متخصص و فنی و تجهیز کارخانه با برترین ماشین آلات را خط مشی قرار داده و تحقق این مهم تمام توان و نیروی خود را به کار بسته است.

تولیدات این مجموعه و تلاش های شبانه روزی مسئولین مربوطه در استان زنجان قابل چشم پوشی نیست.

با وجود این مجموعه و سایر مجموعه های فولادی، استان زنجان در حال تبدیل شدن به قطب فولادی ایران است.

امید است تلاش های این مجموعه موجب سربلندی کشور و بی نیازی از واردات برخی محصولات گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
جواداسلامی:
سلام وعرض ادب امکان تولیدمیلگردبه قطر۱۲/۵یا۱۳بادرصد کربن بالا ویا باشماره مواد۱/۷۲۲۳ویا همان 72Bوجود دارد ویامشابه آن که بعدازعملیات حرارتی بتواند به میزان 53HRCسختی بدهد.
بهنام طارمی:
سلام دنبال شغلم زیر دیپلم هستم لطفا کمکم کنید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>