اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت لوله و پروفیل نیکان در سال 1364 در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع تأسیس شد و در سالیان متمادی در زمینه تولید انواع قوطی و پروفیل فعالیت های خود را سوق داد.

نیکان_صنعت_اژیه

مجموعه نیکان در سال 1384 با ارتقاء ظرفیت های تولیدی در زمینه تولید انواع پروفیل، قوطی، زهوار و چهارچوبی درب و محصولات فولادی از این قبیل بار دیگر موفقیت های خود را به اثبات همگان رسانید.

این مجموعه فعالیت های رسمی خود را ابتدا از برش ورق و تولید پروفیل آغاز نمود سپس خطوط تولیدی خود را ارتقاء داد و با افزایش ظرفیت های تولیدی، امروزه به مجموعه ای عظیم جهت تامین نیازهای بازار داخلی تبدیل گشته است.

تاریخچه شرکت صنعتی نیکان پروفیل:
گروه صنعتی نیکان در سال 1363 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی به شیوه نورد سرد آغاز نمود.

مجموعه نیکان پروفیل شامل سه بخش مجزا و عظیم به شرح زیر می باشد:

  • شرک صنعتی نیکان پروفیل.
  • شرکت نیکان نورد اسپادانا.
  • شرکت نیکان صنعت اژیه.

بالغ بر یک دهه بعد از ثبت شرکت نیکان پروفیل اصفهان، یعنی در سال 1374 خطوط تولیدی مجموعه ارتقاء یافت و زمینه برای تولید محصولاتی همچون قوطی، پروفیل، زهوار، چهارچوبی و… فراهم شد.

این مجموعه فعالیت های تولیدی خود را با افزایش ظرفیت های تولید پروفیل به 7 هزار تن و 13 هزار تن خدمات برش ورق گسترش داد.

جالب است بدانید که کارخانه صنعتی نیکان پروفیل اصفهان تا به امروز توانسته زمینه ساز اشتغال بیش از 150 نیروی کار به صورت مستقیم و 250 نفر پرسنل به صورت غیر مستقیم را فراهم سازد.

محصولات کارخانه پروفیل نیکان اصفهان:
برنامه های تولیدی مجموعه چندین سال به همین منوال سپری شد اما در موازات آن فعالیت هایی به منظور توسعه خطوط نیز صورت گرفت که در نتیجه آن طی سال های 1382 تا 1387 با وجود 6 خط تولید پروفیل و دو خط برش ورق موفق شد.

بالغ بر 25 نوع محصول را به تولید برساند و ظرفیت های تولیدی خود را 70 هزار تن در سال ارتقاء دهد.

وجود دستگاه ها و تجهیزات مدرن و مجهز در خطوط تولیدی موجب گشته موفقیت در زمینه ارتقاء ظرفیت های تولیدی مجموعه با رشد سریع تری همراه شود.

واحدهای تولیدی مجهز به دستگاه های سی ان سی (CNC) پلاسما جهت برش و شکل دهی ورق های فولادی به منظور تولید قوطی و پروفیل مورد استفاده قرار می گیرد.

تجهیزات شرکت نیکان نورد اسپادانا:
نیکان نورد اسپادانا از بخش های تابعه مجموعه پروفیل نیکان می باشد که دو دهه پس از کلنگ زنی مجموعه تأسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ماشین سازی نیکان نورد اسپادانا در سال 1382 با هدف خودکفایی کل مجموعه نیکان پروفیل اصفهان در زمینه تولید، قطعه سازی، نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات مربوطه فعالیت های خود را شکل داد.

این بخش در سال 1397 توانست در زمره صادرکنندگان نمونه خطوط نورد به کشورهای اروپایی قرار گیرد و موجبات سرافزاری ایران را فراهم آورد.

مجموعه تابعه شرکت نیکان صنعت اژیه:
از دیگر بخش های تابعه مجموعه نیکان پروفیل اصفهان می توان به شرکت نیکان صنعت اژیه اشاره نمود.

شرکت نیکان صنعت اژیه در جهت توسعه و ارتقاء سبد محصولات فولادی خود در سال 1388 در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع فعالیت های خود را در کنار مجموعه کل آغاز نمود.

نیکان صنعت اژیه در حال حاضر به 5 خط تولیدی انواع محصولات فولادی از قبیل انواع قوطی و پروفیل با ظرفیت 100 هزار تن به صورت سالانه مجهز می باشد و زمینه اشتغال قریب به 300 نفر نیروی بومی و غیر بومی را فراهم ساخته است.

مواردی همچون توجه به مطلوبیت کیفیت محصولات تولیدی، تولید مطابق با استانداردهای روز ملی و بین المللی، مشتری مداری و… موجب گریده نام مجموعه لوله و پروفیل نیکان در میان برترین تولیدکنندگان ایرانی بدرخشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>