اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مجتمع فولاد کیوان بالغ بر یک دهه قبل در فرودین ماه سال 1387 در شهرستان اردکان یزد تأسیس و برای بهره برداری آماده به کار شد.

سازان_کیوان

این مجموعه از ابتدای کار با شماره 9702 در شهرستان اردکان و با ماهیت سهامی خاص به ثبت رسید.

کارخانه فولادسازان کیوان یزد از جمله کارخانه های تولید شمش آلیاژی در ایران است که به سرعت توانست بدرخشد و سهمی از بازار داخلی را در دست گیرد.

هدف این مجموعه تامین مواد اولیه فولادسازان و سهولت امر فرایند تولید تا تامین زنجیره فولادی کشور می باشد.

شرکت فولاد سازان کیوان یزد فعالیت های خود را به تولید شمش های فولادی سبک، تولید میلگردهای ساده و آجدار و همچنین تولید تیر آهن معطوف نمود.

شایان ذکر است فرایند تأسیس این مجموعه به صورت کامل با حمایت و پشتوانه سهامداران هندی با مدیریت سومیت گوبنا به مرحله اجرایی رسید.

طی سال های اخیر پروژه های مشابه فعالیت های کارخانه کیوان یزد در کشورهای منطقه چون عراق، دبی، هند و عراق نیز توسط این مجموعه سهامدار پایه ریزی شده است.

در حال حاضر جناب آقای فرهاد فخرالدینی در سمت مدیریت کارخانه و فروش و سومیت گوبنا مدیرعامل کل می باشد.

شایان ذکر است شمش های تولیدی در مجتمع فولاد کیوان بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی در اندازه های 2 الی 6 متر مطابق با آنالیز و آزمایشات 3sp، 4sp و 5sp به مرحله تولید می رسند.

شمش فولادی به دو شیوه کوره قوس الکتریکی و کوره بلند به تولید می رسد. شمش اصولا به دو صورت بیلت یا بلوم تولید و روانه بازار می شود.

مفتخر است که کارخانه فولاد کیوان از معدود سازندگان لوام های 200*200 در بازار می باشد.

بلوم ها دارای مقطع هایی در اندازه های متنوع اصولا از 230 سانتی متر در عرض های 15-30 سانتی متر برای موارد تولید نبش، ناودانی، سپری و سایر مقاطع فولادی مورد استفاده قرار می گیرند.

روند تولیدات کرخانه نیز نیمه اتوماتیک می باشد. در ابتدا مواد اولیه به کوره های مخصوص هدایت می شوند.

سپس از اکسیژن فضا، دما و دمش نمونه گیری شده تا شرایط کوره مورد تایید واقع گردد سپس مذاب به بخش ریخته گری برای قالب گیری منتقل می شود.

ریخته گری کارخانه فولاد کیوان:
در نهایت بر اساس نظریه و استانداردهای مجموعه فولاد ساز این محصولات در اندازه های مورد نظر برش داده می شوند.

محصولات تولیدی عنوان مواد اولیه در کارخانه های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.

اندک کارخانه های فولادی در سرتاسر کشور با هدف رفع نیاز بازار داخلی به واردات مواد اولیه، نسبت به چنین تولیداتی اقدام نموده اند.

کارخانه فولاد کیوان یزد نیز با همین هدف در این راستا اقدام نموده و امید می رود با تولیدات این چنینی حوزه فولاد کشور به خود کفایی کامل دست یابد.

محصولات فولاد سازان کیوان:
شرکت فولادسازان کیوان یزد با همکاری و تلاش بی وقفه در تکمیل و توسعه سبد محصولات فولادی کشور در حوزه تولید محصولات مهمی اعم از میلگرد، تیرآهن و شمش به عنوان ماده اولیه تولیدات گام برداشته و انصافا در این یک دهه توانسته خوش بدرخشد.

تولید محصولات با کیفیت در کنار رعایت استانداردها و اصول از مهم ترین چشم اندازهای مجموعه به شمار می رود همکاری بخش های کوچک در کنار یکدیگر نیز در رشد این مجموعه قابل چشم پوشی نیست.

در نهایت این گونه می توان اذعان داشت که تعامل و استفاده از تکنولوژی های روز تا این لحظه در افزایش بهره وری مجموعه فولاد کیوان یزد بسیار موثر بوده است.

فولاد سازان کیوان با مانور بر سه حوزه زیر توانسته بخشی از نیازهای استانی خود را تامین نماید:

  • تولید انواع میلگردهای ساده و آج دار.
  • تیر آهن.
  • شمش فولادی به صورت سبک.

شمش های فولاد کیوان در ابعاد زیر تولید و روانه بازا می شوند:

  • 150*150.
  • 125*125.

مجتمع فولاد کیوان:
مجتمع فولاد کیوان یزد قریب به ده سال سابقه مثتمر علاوه بر تولیدات مذکور در نظر دارد.

با تجهیز خطوط تولیدی کارخانه گامی در جهت تکمیل زنجیره فولادی کشور برداشته و با طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته غبارروب گامی در راستای بهبود جایگاه فولادی کشور برداشته این امر را محقق سازد.

از طرفی پروزه های نورد فولادی این کارخانه نیز در حال توسعه بوده و پس از بهره برداری موجب افزایش ظرفیت های تولیدی کارخانه فولاد سازان کیوان خواهد شد.

شرکت فولادسازان کیوان یزد در آدرس استان یزد، میدان باهنر و کارخانه فولاد کیوان در موقعیت استان یزد شهرستان اردکان واقع گردیده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>