اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات

علاوه بر مدل شیرآلات، رنگ آبکاری آنها نیز از عناصر مورد توجه در انتخاب بهترین شیرآلات است. رنگ های متنوعی اعم از نیکل، کروم، مسی، برنز هر کدام در درجات مختلف تیرگی و روشنی و به صورت براق یا مات در هنگام خرید شیرآلات در بازار موجود است.علاوه بر نکات راهنمای خرید شیرآلات، برای انتخاب مناسب ترین رنگ آبکاری نکات زیر را در خاطر داشته باشید:

همانطور که لُرد، مدیر طراحی صنعتی شیرآلات دِلتا، می گوید "رویکردِ به روز، استفاده از رنگ های قدیمی بر روی شیرآلاتی با طراحی مدرن است." به عبارت دیگر استفاده از رنگی مدرن برای شیرآلات سنتیِ حمام، به جای مدرن سازی فضا، چهره قدیمی تری به فضا می بخشد.می توان در یک حمام از چند رنگ آبکاری استفاده کرد زیرا که چنین ترکیبی به حمام بُعد می بخشد. فقط باید در نظر داشت که هارمونی، کلید ایجاد فضایی یکدست است.

می توان تمام شیرآلات را از نوع براق یا مات انتخاب کرد مثلأ نیکل مات به همراه برنز مات با یکدیگر هماهنگی دارند. همچنین می توان رنگ تمام شیرآلات را از یک خانواده فلزی انتخاب کرد، برای مثال اگر لوازمی به رنگ برنز مات با برقی از کروم دارید می توانید شیرآلاتی به رنگ برنز تیره انتخاب کنید.آبکاری های خنثی همچون کروم، نیکل و استیل به هر زمینه ای می آیند که می توان آنها را با لوازم دیگر حمام مثل آویز حوله و دستگیره های در هماهنگ نمود. کروم براق محبوب ترین آبکاری و همچنین مقرون به صرفه ترین است.

نیکل، رنگی گرم تر و خاص تر است. آبکاری استیل نیز که رایج ترین رنگ آبکاری شیرآلات در آشپزخانه است، مناسب حمام و دستشویی هم می باشد.کسانی که به تمیزی حساسیت بیش از اندازه دارند بهتر است شیرآلات مات انتخاب کنند زیرا اثر انگشت و قطرات آب روی آن نمی ماند. اما شیرآلات براق جزئیات و ظرافت شیرآلات را بهتر به نمایش می گذارند.

آبکاری های برنجی جدید دیگر شبیه به اشیاء برنجی و براق قدیمی نیستند بلکه به جای ته رنگ سبز کلاسیک، بیشتر زمینه طلایی دارند. آبکاری طلایی، رنگی شیک برای شیرآلات و لوازم جانبی در حمام های سرتاسر سفید است.آبکاری شیرآلات تکنولوژی های گوناگونی دارد. شیرآلات با یکی از روش های آبکاری نیکل-کروم، آبکاری PVD، کوره ای پودری (الکترواستاتیک) و الکترولاک (الکتروفورتیک) آبکاری می شوند. مقاومت هر یک از انواع آبکاری شیرآلات متفاوت است.

همانطور که در بالا گفته شد آبکاری پی وی دی مقاوم ترین و بهترین رنگ شیرآلات است و معمولاً قیمت شیرآلاتی که به این روش آبکاری شده اند بالاتر است. آبکاری کروم نیز به عنوان رایج ترین آبکاری شیرآلات شناخته می شود که قیمت مناسب و دوام بالایی دارد. آبکاری های کوره ای و الکترولاک نیز به ترتیب در رده های بعدی مقاومت قرار دارند. علاوه بر این، با دانستن نوع آبکاری شیرآلات در هنگام خرید شیرآلات، می توانید تمیز کردن شیرآلات را با صحیح ترین روش ممکن انجام دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>