اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات

چطور می توان بهترین شیر روشویی را انتخاب کنیم؟ پاسخ این سوال ممکن است در نگاه اول بسیار ساده باشد. اما زمانی که با تنوع موجود در بازار رو به رو می شوید، به پیچیدگی کار پی می برید: هر یک از شیرآلات روشویی، کاربرد و کیفیت متفاوتی دارند. این راهنمای خرید شیر روشویی، با معرفی و مقایسه شیرآلات روشویی، ریسک انتخاب نامناسب را کاهش می دهد.

راهنمای خرید شیر روشویی، فرآیند انتخاب بهترین شیر روشویی را به چند مرحله عملی تقسیم می کند. در اولین مرحله باید کاربرد مورد نظر خود را مشخص کنید؛ چرا که هر یک از شیرآلات روشویی برای کاربردی خاص مناسب تر هستند. سپس با در نظر گرفتن الزامات نصب، ابعاد و قیمت شیر روشویی و آشنایی با انواع مدل های شیر اهرمی روشویی، کلاسیک، شیر روشویی پایه بلند، شیر روشویی چشمی، لمسی، شیر روشویی توکار و... مناسب ترین شیر روشویی دارای گارانتی معتبر را خریداری کنید.

ویژگی های بهترین انواع شیر روشویی

پیش از خرید انواع شیر روشویی، باید نوع شیرآلاتی که برای سینک مورد نظر شما کاربردی است، مشخص گردد. شیرآلات پایه بلند برای نصب در کنار سینک های روشویی فانتزی و سینک هایی مناسب است که بر روی آنها محلی برای نصب شیرآلات وجود ندارد. در حالی که شیرآلات روشویی رایج برای بسته شدن بر روی سینک های معمول مناسب هستند. ویژگی های بهترین شیرآلات روشویی برای کاربران، بنا به کاربرد مورد نظر و سلیقه شخصی متفاوت است و نیازمند آشنایی با انواع شیرآلات است.

ابعاد بهترین شیر روشویی

ابعاد شیرآلات باید نسبت به ابعاد سینک متناسب باشد. اگر قفسه ای بالای روشویی شما نصب است از ارتفاع شیر روشویی اطمینان حاصل کنید تا به قفسه برخورد نکند. همچنین فاصله دیوار تا شیرآلات را در نظر بگیرید تا با خرید شیر روشویی ای بیش از حد بزرگ با مشکل باز و بسته کردن شیر آب روبرو نشوید. زاویه مناسب پاشش آب از آبریز به نسبت سینک نیز بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت متناسب نبودن، آب از سینک به بیرون پاشیده شود. علاوه بر این، به ابعاد دسته اهرمی، ارتفاع و طول آبریز روشویی توجه کنید تا متناسب با سلیقه و نیاز شما باشد.

قابلیت نصب آسان بهترین شیر روشویی

موردی که روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، قابلیت نصب آسان شیرآلات است. نصب آسان برای افراد غیر فنی نیز امکان نصب شیرآلات روشویی و ظرفشویی خود را در منزل فراهم می آورد. اگر شیرآلاتی قابلیت نصب آسان داشته باشد، به جای تعداد زیادی پیچ و مهره، قطعه ای به نام "مُشتی" که مانند واشری بزرگ است، در جعبه قرار دارد و دیگر نیازی به آچار و پیچ گوشتی برای محکم کردن شیر بر روی سینک نیست. پس در زمان خرید بهترین شیرآلات روشویی به قابلیت نصب آسان نیز توجه کنید.

دقت داشته باشید، الزامات نصب شیر روشویی برای هر مدل متفاوت است؛ اما شیر پیسوار، تعویض تمامی مدل ها را سهولت می بخشد. شیر پیسوار، شیری کوچک است که برای قطع و وصل و تنظیم فشار جریان آب در لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. در زمان نصب شیر روشویی و ظرفشویی به جای قطع کردن جریان آب در کل ساختمان می توان به راحتی شیر پیسوار لوله مورد نظر را بست و نصب شیرآلات را انجام داد.بهتر است طول شیلنگ های پیسوار حداقل 45 سانتی متر باشد. در هنگام خرید شیر روشویی و یا ظرفشویی جدید و یا زمانی که شیر پیسوار قبلی شما قابل استفاده نمی باشد، حتما به فروشنده درخواست شیر پیسوار را نیز اعلام نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>