اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات

شیر روشویی کلاسیک دو پایه

اگر سینک روشویی شما دارای دو سوراخ است، شیر روشویی از نوع شیر تو کاسه دو پایه مناسب ترین انتخاب است. کنترل آب سرد و گرم در این نوع شیرآلات به وسیله دو دستگیره پیچی انجام می گیرد و جریان نهایی آب از یک عَلَم خارج می شود. همچنین می توانید دو عدد شیر اهرمی با دو خروجی جداگانه آب خریداری نمایید که چندان کاربردی نمی باشد و سیستمی بسیار قدیمی است. البته در صورتی که تمایل به بستن یکی از سوراخ های سینک داشته باشید و یا باز ماندن یکی از سوراخ ها برای شما اهمیتی نداشته باشد می توانید از شیر اهرمی روشویی (شیر مخلوط) و یا شیرآلات تکپایه پیچی ِکلاسیک نیز استفاده کنید.

شیر اهرمی روشویی

در صورتی که سینک روشویی یک سوراخ دارد و یا شیرآلاتی برای تکمیل دکوراسیون مدرن خود خریداری می کنید، شیر اهرمی روشویی انتخاب مناسبی است. در این نوع شیرآلات اهرمی فشار و دمای آب توسط یک دسته اهرمی کنترل می شود. از مزیت های شیرآلات اهرمی، کاربردی بودن، تنظیم راحت تر فشار و دمای جریان خروجی آب و سهولت استفاده می باشد. امروزه شیرآلات اهرمی در مدل های متنوع و به رنگ های متفاوت در بازار وجود دارد.

شیر روشویی پایه بلند

در صورتی که سینک روشویی شما فانتزی است و شیر روشویی باید در کنار سینک و بر روی کابینت زیر سینک نصب شود، شیر روشویی پایه بلند مناسب ترین انتخاب است.البته در صورتی که مشکل برخورد دسته اهرمی شیر به دیواره سینک و یا دیوار وجود نداشته باشد می توان از شیرآلات روشویی با ارتفاع بیشتر و یا حتی شیر ظرفشویی متناسب با دکوراسیون نیز استفاده کرد. مهم ترین نکته در زمان خرید بهترین شیر روشویی پایه بلند اطلاع از نوع و ارتفاع سینک، ابعاد و محل قرار گرفتن دسته اهرمی شیرآلات مورد نظر است است. 

شیر روشویی توکار دیواری

اگر مانند حالت قبل سینک روشویی شما فانتزی و یا روی کابینتی است، می توانید شیر روشویی هایی که بر روی دیوار نصب می شوند را نیز در نظر بگیرید. در این حالت سه سوراخ بر روی دیوار مورد نیاز است. دو عدد برای دستگیره های شیرآلات و یکی برای علم. در این حالت می توانید از فضای اطراف سینک که آزاد شده است، استفاده های دیگری کنید.

شیرآلات روشویی چشمی (شیرآلات سنسوردار)

شیرآلات اتوماتیک، به عنوان جدیدترین مدل شیر روشویی، دارای حسگرهایی است که با نزدیک شدن دست به آنها (بدون نیاز به تماس فیزیکی) جریان آب برقرار می شود و زمانی که دست از سنسورها فاصله می گیرند جریان آب قطع می شود. شیرآلات چشمی معمولاً با برق کار می کنند اما باتری تعبیه شده در آنها جلوی از کار افتادن شیر در زمان قطع برق می گیرد. مدل های چشمی مخصوصاً برای بیمارستان ها و اماکن عمومی و سرویس های بهداشتی در نظر گرفته می شوند.

شیر روشویی لمسی

این شیرآلات نیز از گروه شیرآلات هوشمند می باشد. به جای باز و بسته کردن شیر روشویی به وسیله دسته اهرمی، کوچک ترین تماس فیزیکی با بدنه (و یا قیمت خاصی از این شیر) جریان آب را قطع و وصل می کند. این نوع شیرآلات بهداشتی برای زمانی مناسب است که دست کاربر آلوده می باشد و تنها یک تماس پشت دست او کافی است تا جریان آب برقرار شود.

بهترین شیر روشویی ارزان

در صورتی که قصد خرید شیر روشویی ارزان قیمت دارید، حتما سایر فاکتورها مانند کیفیت، طراحی زیبا و گارانتی معتبر را نیز در نظر بگیرید. پایین تر بودن قیمت شیرآلات ارزان می تواند صرفاً به دلیل وزن کمتر و فرایند تولید ساده تر باشد و لزوماً نشان دهنده کیفیت پایین نیست. به عبارت دیگر، شیرآلات ارزان لزوماً کیفیت پایینی ندارند و ممکن است صرفاً وزن پایین تری داشته باشند. مهم ترین عامل تعیین کننده کیفیت شیرآلات، جنس آنهاست. شمش برنج استاندارد (با زیر 2.5 درصد سرب، 58 تا 60 درصد مس، روی و ناخالصی های مجاز) مناسب ترین ماده اولیه برای تولید شیرآلات است که می تواند در تولید شیرآلات ارزان و لوکس به کار رود.

شیر روشویی کم مصرف

یکی از مهم ترین مواردی که روز به روز اهمیت بیشتری می یابد، مصرف بهینه آب است. قطعه ای که در مصرف بهینه آب نقشی اساسی دارد، پرلاتور (آبفشان) است که با مخلوط کردن هوا با آب، بدون کاهش فشار آب خروجی، صرفه جویی قابل توجهی را پدید می آورد. اگر آبفشان شیرآلات از نوع پرلاتور سکه ای باشد، به راحتی و بدون نیاز به آچار قابل باز و بسته کردن و نظافت خواهد بود. همچنین، قُطر کارتریج نیز بی تأثیر نیست. شیرآلات با کارتریج 25 میلیمتری نسبت به شیرآلات با کارتریج 40میلیمتری، میزان خروجی آب کمتری دارد. اما جای نگرانی نیست چون پرلاتور (کاهنده مصرف آب) فشار مناسب آب خروجی را تضمین می کند.

بهترین شیر روشویی رنگی

زمانی که نوع شیرآلات مورد نظر خود را مشخص کردید، نوبت به تصمیم گیری در مورد رنگ شیرآلات می رسد. رنگ آبکاری به سلیقه و ترجیح شخص شما و دکوراسیون حمام و دستشویی مورد نظرتان بستگی دارد. استفاده از چند رنگ آبکاری در حمام با اینکه غیر معمول است اما به فضا بُعد می بخشد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید هارمونی این آبکاری هاست.

مثلا اگر لوازم حمام شما به رنگ مسی هستند، می توانید شیرآلاتی به رنگ سفید و یا رزگلد تهیه کنید. همچنین می توانید به ترکیب مات یا براق بود لوازم و آبکاری شیرآلات توجه کنید. در نظر داشته باشید رنگ های خنثی مانند کروم، سفید، مشکی و استیل با لوازم حمام و دستشویی به هر رنگی هماهنگی دارند. یکی از دلایل محبوبیت آبکاری کروم نیز همین است. شیرآلات مات کمتر از شیرآلات براق اثر انگشت و لک قطرات آب را نمایان می کنند، این در حالی است که شیرآلات براق ظریف تر به نظر می رسند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>