اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیرآلات

شیرآلات روشویی علاوه بر در طرح، از نظر محل و نحوه نصب نیز متفاوت اند. بارها پیش آمده است که خریداران، به دلیل بی اطلاعی از الزامات نصب شیر روشویی، شیر نامناسبی خریده اند: مثلاً، شیرآلات روشویی تک سوراخ به جای دو سوراخ یا شیرآلات روشویی توکاسه به جای شیرالات روشویی کابینتی. در نتیجه، هنگام نصب دچار دردسر شده اند.

شیرآلات روشویی توکاسه تک سوراخ (Single Hole Basin Tap)

شیر روشویی تک سوراخ (تکپایه)، نوعی از شیرآلات توکاسه است که دارای یک دسته اهرمی (یا دستگیره پیچی) و یک عَلَم خروجی آب است. برای نصب این نوع شیرآلات روشویی، وجود یک سوراخ بر روی سینک کفایت می کند. طراحی این نوع شیرآلات معمولاً جمع و جور است، اما از نظر استایل و تنوع رنگی بسیار متنوع هستند و با انواع دکوراسیون از سنتی تا مدرن هماهنگ می شوند. روش نصب شیر روشویی تکپایه بسیار ساده است و این کار به راحتی توسط خریداران قابل انجام است.

شیرآلات روشویی توکاسه دو سوراخ (Two Hole Basin Tap)

شیرآلات روشویی دو سوراخ، در دو نوع اهرمی (مخلوط) و یا کلاسیک (پیچی) وجود دارند و بر روی سینک نصب می شوند. جریان و دمای آب در این نوع شیرهای روشویی یا به وسیله دستگیره اهرمی تنظیم می شود و یا به وسیله دو دستگیره پیچی آب سرد و آب گرم جداگانه. نوع کلاسیک این شیرآلات قدیمی تر است و برای سهولت کار و بهره بردن از تنوع بیشتر، بهتر است نوع اهرمی این شیرآلات روشویی را انتخاب نمایید.

شیرآلات روشویی widespread

این نوع شیرآلات روشویی رنگی از وقار و پیچیدگی به دکوراسیون حمام و یا سرویس بهداشتی می بخشند و بر روی سینک روشویی با 3 سوراخ نصب می شوند. شیرآلات روشویی widespread دارای دو دستگیره مجزا و یک علمک هستند که فاصله استاندارد دستگیره ها (که در دو طرف علمک نصب می شوند)، 20 سانتی متر است.

شیرآلات روشویی مرکزی (Centerset Basin Tap)

شیرآلات روشویی مرکزی، شکوه طراحی شیرآلات روشویی widespread را دارند؛ اما جمع و جور تر هستند. این نوع شیرآلات روشویی نیز دارای دو دستگیره تنظیم دما و جریان آب و یک عَلَم هستند و بر روی سینکی با سه سوراخ نصب می شوند. فاصله استاندارد دو دستگیره در این شیرآلات، 10 سانتی متر است. شیر روشویی مرکزی برای سینک های کوچک بسیار مناسب است و مدل های تک دستگیره ای آن هم در بازار موجود است.

شیرآلات روشویی دیواری (wall-mounted Basin Tap)

برای ایجاد تجربه و حسی متفاوت، می توان از شیرآلات روشویی دیواری استفاده کرد. همانطور که کلمه دیواری نشان می هد، این شیر بر روی دیوار نصب می شود و با توجه به مدل آن نیازمند 2 تا 3 سوراخ بر روی دیوار است. شیر روشویی دیواریِ 2 سوراخ شامل یک علمک و یک دستگیره تنظیم آب است. در مدل های 3 سوراخ، دو عدد دستگیره طرفین عَلَم نصب می شوند و علاوه بر ایجاد قرینگی، به دلیل اشغال فضای بیشتر باعث به چشم آمدن شیرآلات می شوند.

معمولاً می توان بسته به نیاز و اندازه سینک روشویی، طول علم مورد نظر را انتخاب کرد. برای نصب شیرآلات روشویی دیواری، نیاز به تعبیه سیستم لوله کشی در پشت دیوار است که ممکن است کمی دردسر ساز باشد؛ اما کاربرد و زیبایی ای که فراهم می آورند، باعث محبوبیت شیرالات دیواری شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>